مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

هیئت‌های مذهبی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیئت‌های مذهبی باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام باشند و از این ظرفیت شبکه جبهه انقلاب فرهنگی باید استفاده شود.
کد خبر: ۳۳۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 18March 2019

هیئات مذهبی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در آخرین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرهای استان در محمودآباد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت امیر مؤمنان علی (ع) و روز پدر و عید نوروز ۹۸ و با اشاره به نقش هیات مذهبی در تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: هیئت‌های  مذهبی باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیاینه گام دوم انقلاب و در جهت تقویت جبهه فرهنگی و دینی کشور برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، افزود: حفظ و حراست از حریم انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام مقدس رسالت همگان است و همه باید در راستای تقویت جبهه انقلاب فرهنگی همت و تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه عمر این انقلاب اشاره و تصریح کرد: الگوهای فرهنگی و دینی جمهوری اسلامی امروز به عنوان کارکردی موفق در بخشی از کشورهای منطقه و جهان مورد استقبال قرار گرفته و امروز ایران اسلامی مرکز و محور مقاومت در جهان است.

شکریان‌امیری به حادثه تروریستی در مساجد نیوزلند اشاره کرد و بیان داشت: به خاک و خون کشیده شدن بیش از ۵۰ نمازگزار مسلمان در حادثه تروریستی اخیر در نیوزلند نشان از ضعف دشمنان است و اسلام خواهی روز به روز در جهان در حال افزایش است.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی اشاره و خاطرنشان کرد: کار فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی و ایجاد انگیزه‌های متنوع در این نوع فعالیت‌هاست و باید از روش‌های متناسب و به روز در جهت جذب مخاطب استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه‌های مازندران هیئت‌های مذهبی را کانون توجهات و تحولات در حوزه فرهنگ به ویژه فرهنگ دینی دانست و تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان در جهت تهی کردن باورهای دینی و اعتقادی به ویژه در نسل جوان جامعه، امروز بیش از همیشه نیازمند فعالیت‌های دینی و فرهنگی هستیم و باید در هیئات مذهبی شاخص‌های جوان مؤمن و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی تبیین و در حوزه تربیتی به ویژه حوزه تربیت دینی برنامه‌ریزی دقیق داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به تاکید بر شبکه سازی فعالان دینی و تمرکز بر ایجاد یک شبکه منسجم در جبهه انقلاب فرهنگی، ابراز داشت: هیئت‌های مذهبی بستر ساز رشد و توسعه فعالیت‌های دینی در کشور هستند و باید در انسجام بخشی فعالیت‌های دینی در جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی گام‌های جدی بردارند.

وی با تاکید هر چه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اعتکاف، گفت: نسبت به این مراسم معنوی باید برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد و توجه به اهمیت موضوع انتظار در جمع معتکفان امسال باید این فرهنگ مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها