رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

بهبود وضعیت کشور در گرو تبعیت مسوولان از سبک مدیریتی شهدای دفاع مقدس

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با بیان اینکه تنها آرزوی رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی خلاصی کشور از مشکلات بود، گفت: اگر مسوولان سبک زندگی و مدیریتی حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس را سرلوحه کارهایشان قرار دهند، قطعا شاهد رونق کشور در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۳۳۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵ - 20March 2019

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، خدمت به کشور و مردم را وظیفه اصلی مسوولان و این امر را ادامه راه شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای کشور ما دستاورد‌های عظیمی به ارمغان آوردند که عزت و سربلندی برجسته‌ترین آنهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه سازان دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و عزت و شرف ملت، از جان خود گذشتند تا ایران امروز ما در این جایگاه از اقتدار و عظمت قرار گیرد، افزود: موفقیت و پیروزی‌های امروز کشورمان آسان به دست نیامده؛ لذا مسوولان باید با قدرت هرچه تمام ادامه دهنده راه شهدا که همان خدمت خالصانه به کشور و ملت است را طی کنند.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته دفاع مقدس پایان ناپذیر است، به نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم و دفاع از امت اسلامی اشاره کرد و گفت: کشور ما هیچگاه اقدامات ظالمانه دشمنان اسلام در حق امت اسلامی را برنمی‌تابند، به همین دلیل زمینه مبارزه با تروریسم در عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین را فراهم کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اگر رزمندگان ما در منطقه به کمک مردم مظلوم عراق و سوریه نرفته بودند، آنچه که در عراق و سوریه به وقوع پیوست در شهر‌های کشور ما نیز اتفاق می‌افتاد.

فلاحت پیشه با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی کشورمان با رژیم بعثی و متحدانش نبرد میکردیم، گفت: ما به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاهی از قدرت رسیده‌ایم که میتوانیم در برادران دینی خود در سایر کشور‌ها حمایت کنیم و به این امر افتخار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به معضلات و مشکلات کنونی کشور در عرصه اقتصادی به سبک زندگی و مدیریتی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس سرتاسر کشور را همچون خانه خود می‌دانستند و برای آبادانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند، این در حالی است که برخی از مسوولان ما که بعضا دوران دفاع مقدس را نیز درک کرده‌اند، خانه اصلی خود را در کشور‌هایی همچون کانادا، انگلیس و آمریکا می‌دانند و فرزندانشان را برای تحصیل و خوشگذرانی به غرب میفرستند؛ لذا این نوع از مسوولان قطعا دغدغه مشکلات کشور و ملت را ندارند.

فلاحت پیشه در پایان با بیان اینکه باید مسوولان ناکارآمد نه تنها به هیچ عنوان راهگشای مشکلات نیستند بلکه حضورشان معضل بزرگی برای کشور است، گفت: سال آینده قطعا شاهد حضور گسترده نسل جوان در عرصه‌های مدیریتی خواهیم بود؛ چراکه امید مقام معظم رهبری به آن‌ها در خصوص کاهش معضلات کشور بسیار زیادتر نسبت به مسوولان ناکارآمد و سالخورده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها