حبیبی در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد:

اختتامیه جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه با ۱۲۰۰ اثر از ۴۹ کشور جهان

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت گفت: شنبه هفته آینده مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه با آثاری از هنرمندغان ۴۹ کشور جهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 17November 2014

اختتامیه جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه با ۱۲۰۰ اثر از ۴۹ کشور جهان

"محمد حبیبی" مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس از اختتامیه مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور غزه در هفته آینده خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه مسابقه کارتون و کاریکاتور غزه شنبه هفته آینده در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

وی ضمن ابراز رضایت از حضور آثار خوب و تاثیر گذار کارتون و کاریکاتور در این جشنواره تصریح کرد: پس از فراخوان یک ماههای که برای این جشنواره داشتیم ۱۲۰۰ اثر از ۴۹ کشور مختلف در این جشنواره حضور پیدا کردند در نوع خودش یک اتفاق خوب بود.

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت به نمایش گذاشتن اعتراض هنرمندان جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: بنیاد فرهنگی روایت با شدت گرفتن جنایات صهیونیستها وارد عمل شد تا اقدامی عملی برای اعتراض به این اقدامات داشته باشد که نهایتا منجر به برگزاری این برنامه شد.

حبیبی حضور داوران به نام خارجی را یکی دیگر از اتفاقات مهم این حرکت فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر دریافت آثار هنرمندان برتر جهان در حوزه کارتون و کاریکاتور ما چندین چهره تاثیر گذار فرهنگی جهان را به ایران دعوت کردیم که در این جشنواره حضور داشتند و همچنین از چند تن از داوران بین المللی استفاده کردیم.

وی در پایان از چاپ آثار منتخب این جشنواره خبر داد و گفت: علاوه بر نمایش آثار ارسال شده در جشنواره در موزه هنرهای معاصر فلسطین، فرهنگسرای بهمن و فرهنگسرای اندیشه، بنیاد روایت آثار منتخب این جشنواره را در غالب کتاب به تمام شرکت کنندگان در این جشنواره اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار