مدیر عامل انجمن تجسمی روایت به دفاع پرس خبر داد:

انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور "داعش" تا چند روز آینده

مدیر عامل انجمن تجسمی بنیاد فرهنگی روایت گفت: کارهای مقدماتی و هماهنگی‌های برگزاری جشنواره کارتون و کاریکاتور داعش در حال انجام است و طی چند روز آینده فراخوان بین المللی جشنواره کارتون و کاریکاتور داعش منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 17January 2015

انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور

"محمد حبیبی" مدیر عامل انجمن تجسمی بنیاد فرهنگی روایت در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس در واکنش به انتشار کاریکاتورهای موهن نسبت به پیامبر اسلام(ص) توسط نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" گفت: جامعه هنری به عنوان بخشی از توده مردم این حرکت را بر نمیتابد.

وی واکنشهای اخیر هنرمندان کشورمان را نشانه تعهد آنها نسبت به مقدسات به ویژه ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) عنوان کرد و تصریح کرد: هنرمندان همیشه تعهد خود را نشان دادهاند، انشالله که این بار هم واکنش خوبی داشته باشند.

حبیبی انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به مقدسات را برگرفته از حرکتی هماهنگ دانست و افزود: من معتقدم این حرکتها از یک تشکیلات واحد و هماهنگ خط داده میشود و ساده انگارانه است اگر فکر کنیم جریان هماهنگی وجود ندارد.

مدیرعامل انجمن تجسمی بنیاد فرهنگی روایت گفت: به نظر میآید رسانههای غربی با توهین به مقدسات ما منتظر اتفاقات خوبی هستند که بتوانند از آن استفاده کنند. رسانههای غربی فضا را عوض میکنند تا بتوانند از آب گل آلود استفاده کنند.

وی در ادامه رسالت هنرمندان برای ورود به این عرصه را ضروری دانست و گفت: هنرمندان در حالی که قلبا باید این حرکات را محکوم کنند با قلم و کارهایشان به غرب پاسخ دهند در عرصه حضور پیدا کنند.

حبیبی در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس درباره وضعیت برگزاری جشنواره کارتون و کاریکاتور با موضع داعش گفت: کارهای مقدماتی و هماهنگیهای برگزاری جشنواره کارتون و کاریکاتور داعش در حال انجام دادن است و طی چند روز آینده فراخوان بین المللی جشنواره کارتون و کاریکاتور داعش منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار