جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه:

پلیس کرمانشاه آماده امدادرسانی به سیل‌زدگان غرب کشور است

سردار «علیرضا مرزبانی» گفت: ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه به عنوان معین استان‌های غرب کشور آمادگی اعزام نیرو به این مناطق و امدادرسانی به افراد سیل‌زده را دارد.
کد خبر: ۳۳۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 26March 2019

پلیس کرمانشاه آماده امدادرسانی به سیل زدگان غرب کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا مرزبانی» جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (سه‌شنبه) در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد وقوع سیل در مناطقی از لرستان و همچنین بارندگی‌های شدید در ایلام بودیم.

مرزبانی افزود: ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه به عنوان معین استان‌های غرب کشور آمادگی اعزام نیرو به این مناطق و امدادرسانی به افراد سیل زده را دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان زلزله مهیب 7.3 ریشتری 21 آبان سال 96 که بخش‌های زیادی از استان کرمانشاه را لرزاند همه کشور و خصوصا استان‌های غربی به کمک کرمانشاه آمدند و امروز وظیفه ماست که به کمک آن‌ها بشتابیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به امنیت مطلوب ایجاد شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: تمام همکاران ما در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنند تا مسافران نوروزی با خاطره‌ای خوش این دیار را ترک کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: بیش از 380 گشت پلیس به صورت شبانه روزی در سطح شهر و روستا و همچنین 105 تیم از پلیس راه نیز در جاده های استان حضور دارند تا امنیت شهروندان را تامین کنند.

وی در پایان متذکر شد: خوشبختانه در یک هفته ای که از آغاز تعطیلات نوروزی می گذرد مشکل نگران کننده‌ای برای مسافران نوروزی رخ نداده و عموم آن ها از خدمات ارائه شده و امنیت موجود ابراز رضایت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها