عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رونق تولید ملی در گرو مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا/ در برخی بنادر برای قاچاق کالا فرش قرمز پهن کرده‌اند

«محمدرضا صباغیان» مبارزه به دور از هرگونه ملاحظه‌کاری با قاچاق کالا را علت اساسی در جهت رونق تولید عنوان کرد و گفت: دولت و دستگاه‌های نظارتی باید تمام توجه خود را در جهت مبارزه جدی با قاچاق و قاچاقچیان معطوف کنند؛ چراکه رونق تولید ملی در گرو محقق شدن این امر است.
کد خبر: ۳۳۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ - 28March 2019

رونق تولید ملی در گرو مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا/ در برخی بنادر برای قاچاق کالا فرش قرمز پهن کرده‌اند«محمدرضا صباغیان» عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر «رونق تولید»، اظهار داشت: این‌که مقام معظم رهبری (مدطله‌العالی) در لحظات ابتدایی سال جدید بر تلاش همه‌جانبه مسئولان و مردم در جهت رونق تولید تاکید کردند، نشان از حساسیت این امر دارد؛ چراکه رونق تولید ارتباط مستقیم با پویا شدن اقتصاد کشور دارد.

وی با توجه به این نکته که ما در جنگ نابرابر اقتصادی با غربی‌ها قرار داریم، افزود: دولت باید در خط مقدم این جنگ اقتصادی برای حفظ منافع ملی کشور دفاع جانانه کند؛ لذا یکی از اقدامات مهمی که باید دولت در دستورکار خود قرار دهد، نجات بازارهای داخلی و وضعیت تولیدکنندگان از رکود و آشفتگی است.

صباغیان با بیان این‌که نمی‌توان مشکلات اقتصادی کشور را نادیده گرفت و آن‌ها را انکار کرد، گفت: مرتفع شدن مشکلات جاری کشور غیرممکن نیست، به عنوان مثال اگر مسئولان اراده خود را در جهت مبارزه با قاچاق کالا جزم کنند و در این راستا بکوشند، قطعا امر رهبری در خصوص رونق تولید محقق خواهد شد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی مسئولان با آگاهی از وضعیت نامساعد اقتصادی و آشفتگی بازارهای داخلی اقدام به ورود کالاهای غیرمجاز به داخل کشور می‌کنند.

صباغیان با توجه به این نکته که در برخی بنادر برای ورود کالاهای غیرمجاز به کشور فرش قرمز پهن کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دولت و دستگاه‌های نظارتی باید تمام توجه خود را در جهت مبارزه جدی با قاچاق و قاچاقچیان معطوف کنند؛ چراکه رونق تولید ملی در گرو محقق شدن این امر است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها