استاندار خراسان شمالی:

مدیران دستگاه‌های خراسان شمالی در خصوص سیل امسال اعلام خسارت کنند

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های این استان به وزارتخانه مربوطه در خصوص خسارت سیل امسال نامه بزنند و درخواست اعتبار کنند.
کد خبر: ۳۴۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 06April 2019

مدیران دستگاه‌های خراسان شمالی در خصوص سیل امسال اعلام خسارت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: در حادثه سیل امسال تلاش کردیم تا در کنار دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل و به سیل زدگان کمک کنیم.

وی در ادامه از عدم حضور بخش خصوصی در حادثه سیل امسال اظهار نارضایتی کرد و گفت: با توجه به اینکه استانداری با بخش خصوصی همکاری خوبی داشت، اما بخش خصوصی به وظیفه مهم و حیاتی خود که کمک به سیل زدگان بود عمل نکرد.

این مسئول از مدیران دستگاه‌ها خواست تا به وزارتخانه مربوطه در خصوص خسارت سیل امسال نامه بزنند و درخواست اعتبار کنند و در ادامه گفت: تنها جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، کمیته امداد و سازمان عشایری و روستایی در جهت اعلام خسارت وارد شده به بخش خود نامه زده اند.

شجاعی گفت: امسال باید طبق عنوان سال 98 که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، برنامه‌ریزی و فعالیت کنیم همچنین با توجه به خسارت‌های وارد شده به روستاهای استان در سیل اخیر، بازسازی و مقاوم سازی روستاها را نیز باید در دستور کار اصلی قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار