جمال شورجه:

برای «آزار» دنبال سرمایه گذار هستیم

اوایل امسال (۹۳) بود که من به همراه قنادیان مسئول بسیج هنرمندان جلسه ای با رئیس سازمان سینمایی داشتیم. وی در این دیدار قول داد که به روی دو پروژه مدنظر بسیج هنرمندان سرمایه گذاری کنند.
کد خبر: ۳۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 18November 2014

برای «آزار» دنبال سرمایه گذار هستیم

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس کارگردان سینما درباره فعالیتهای اخیر خود گفت: اوایل امسال (۹۳) بود که من به همراه قنادیان مسئول بسیج هنرمندان جلسه ای با رئیس سازمان سینمایی داشتیم. وی در این دیدار قول داد که به روی دو پروژه مدنظر بسیج هنرمندان سرمایه گذاری کنند. پیرو قولی که داده شد ما فراخوانی اعلام کردیم تا آثار مدنظر از اقصی نقاط ایران ارسال شود، در این راستا ۲۰۰ طرح و فیلمنامه به دستمان رسید که فیلمنامه «آراز» یکی از سناریوهای دریافت شده بود.

وی افزود: طی ارزیابی های انجام شده قربانعلی طاهرفر عهده دار کارگردانی این کار شد. وی سابقه مشخص دارد، اما ویژگی مهم در این فیلمساز بسیجی بودن وی است. در این کار، قرار است تهیه کنندگی کار را بر عهده داشته باشم. درباره فیلمبرداری این کار هم باید بگویم که تمام تلاش ما این است که هر چه سریعتر فیلمبرداری این کار را آغاز کنیم تا اگر امکان داشت فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

شورجه ادامه داد: هم اکنون مشغول مذاکره با نهادها و مراکزی هستیم که دغدغه انقلابی کار کردن دارند تا بتوانیم برای کار سرمایه گذار پیدا کنیم، البته با چند مرکز نیز به توافقاتی دست یافته ایم که تا قطعی شدن نام آن را اعلام نمی کنیم.

تهیه کننده فیلم «آراز» درباره داستان فیلم گفت: این فیلمنامه مربوط به تاریخ انقلاب میشود و داستان زمان رژیم ستم شاهی پهلوی و در روز چهلم شهادت حاج آقا مصطفی خمینی و قیام مردم تبریز و متعاقب آن سرکوب مردم از سوی رژیم پهلوی اتفاق می افتد. در صورت مساعد بودن هوا تمام بخش ها را در تبریز فیلمبرداری خواهیم کرد. در غیر اینصورت بخشهای ضروری را در تبریز فیلمبرداری می کنیم و تولید را به مکانی مناسب در نقطهای دیگر از کشور خواهیم برد.

وی در پایان گفت: این فیلم سناریویی خوب دارد که میتوان از آن برای تولید یک کار خوب بهره برد، برای همین برای ساخت این کار از عوامل بسیار حرفه ای سینما بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار