مطهری در صحن علنی تاکید کرد؛

ضرورت پاسخگویی دولت در خصوص عدم حضور وزرا در مجلس برای رسیدگی به سیلاب‌های اخیر

نائب دوم رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیبت وزرا در جلسه روز گذشته مجلس پیرامون بررسی سیل اخیر در کشور، گفت: دولت باید پاسخ قانع‌کننده‌ای درباره عدم حضور وزرا در جلسه دیروز (یکشنبه ۱۸ فروردین) مجلس داشته باشد.
کد خبر: ۳۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 08April 2019

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۹ فروردین)خانه ملت، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری نسبت به عدم حضور وزرای نیرو و کشور در جلسه روز گذشته مجلس که برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان تشکیل شده بود، ضمن انتقاد از عملکرد وزرای دولت، خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور اردکانیان و رحمانی فضلی برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده شد.

در ادامه بحث و تبادل‌نظرها، علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نعمتی اظهار داشت: بنده پیگیر این موضوع بودم، شنبه شب رئیس جمهور به چهار وزیر دستور دادند که به خوزستان بروند و به همین دلیل اعلام شد که در جلسه روز یکشنبه مجلس نمیتوانند حضور پیدا کنند.

مطهری افرود: اما متوجه شدیم این وزرا به خوزستان هم نرفته‌اند، دولت باید توضیح دهد که چرا وزرا در جلسه روز یکشنبه مجلس حضور پیدا نکردند. اگر خلاف واقع گفته باشند کار غیر اخلاقی است؛ دولت باید پاسخ قانع کننده‌ای درباره عدم حضور وزرا در مجلس داشته باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار