سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارتش و حکومت آمریکا تروریست هستند/ اقدام اخیر کاخ سفید تبعات شکننده‌ای برای آمریکایی‌ها خواهد داشت

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ارتش و حکومت آمریکا تروریست هستند، گفت: اقدام اخیر کاخ سفید علیه سپاه تبعات شکننده‌ای برای آمریکایی‌ها در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 09April 2019

ارتش و حکومت آمریکا ترویست است/ اقدام اخیر کاخ سفید تبعات شکننده‌ای برای آنان خواهد داشتسردار سرتیپ «سیدمسعود جزایری» مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص اقدام اخیر کاخ سفید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا با این‌گونه اقدامات زیاده‌خواهانه، سلطه‌گرانه و خلاف عرف و رویه‌های جاری حقوق بین‌الملل و دیپلماسی رایج در سطح جهان، هرچه بیشتر ماهیت استکباری خود را برای دیگران روشن‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ماهیت شیطانی رژیم آمریکا بسیار کثیف‌تر از آن چیزی است که تاکنون ظهور و بروز پیدا کرده است، افزود: اقدام اخیر این کشور به عنوان شیطان بزرگ درباره سپاه پاسداران نیز در همین سلسله عملیات قرار می‌گیرد که با توجه به تنوع تحرکات کاخ سفید علیه جمهوری اسلامی ایران مسبوق به سابقه است و پدیده جدیدی نیست.

 سردار جزایری با اشاره به اینکه تبعات مقابله‌ای ایران اسلامی علیه آمریکا در حوزه این اقدام قطعا شکننده خواهد بود، افزود: موضوعی که اکنون برای افکار عمومی در سطح جهان روشن شده این است که آحاد مردم دنیا و جوامع مختلف اصولاً رژیم آمریکا را صادرکننده اصلی تروریسم، خشونت، کنشگر تهاجمات نظامی و انواع دیگر تهاجمات به سایر کشورها می‌دانند که در این رابطه صدها مصداق دیگر را می‌توان نام برد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اینکه کشوری مثل آمریکا دیگران را تروریست بخواند از یک طرف یک اقدام فرافکنانه و مزورانه است و از طرف دیگر نیز یک مضحکه سیاسی در محافل بین‌المللی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تروریست قلمداد کردن سپاه پاسداران در واقع نوعی توهین و دشنام آشکار به ملت بزرگ ایران است و قطعا ملت ایران پاسخ درخور توجهی به آمریکا خواهند داد.

سردار جزایری ادامه داد: نکته دیگر این است که ما غیر از این نمی‌توانیم از آمریکایی‌ها انتظار داشته باشیم؛ چرا که ماهیت این رژیم چیزی جز پراکندن خشم، نفرت، جنگ و خونریزی نیست و تاریخ این کشور نیز نشان می‌دهد که پر از اقدامات شیطانی از این قبیل است. به طور کلی حکومت آمریکا یک حکومت تروریستی است و همه نظامیان این کشور تروریست محسوب می شوند و امیدوارم مراجع رسمی کشور به خصوص مجلس شورای اسلامی مجموعه بخش نظامی آمریکا را به طور رسمی به عنوان «تروریسم» قلمداد کنند و در این صورت رفتار ما با تروریست‌ها شفاف‌تر خواهد بود.

وی در خصوص تبعات بین‌المللی این اقدام مذبوحانه کاخ سفید گفت: این‌گونه اقدامات به لحاظ عرف حقوق بین‌الملل و رویه‌های جاری آن خلاف قوانین و مقررات جاریه است و تنها از آمریکایی‌ها برمی‌آید که حامی این‌گونه تصمیم‌گیری‌ها که از ناحیه بخشی از حکومت‌شان صادر می شود، باشند؛ لذا بعید است که این اقدام توسط کشورهای دیگر به جز کشورهایی که مزدور این کشور هستند، جایگاهی داشته باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار