امیر حاتمی در قرارگاه کربلای نیرو‌های مسلح در خوزستان:

نیرو‌های مسلح با تقسیم کار بحران ناشی از سیل را مدیریت کردند

وزیر دفاع با اشاره به مدیریت خوب، جهادی و انقلابی نیرو‌های مسلح در مواجهه با بحران سیل گفت: ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با تقسیم کار مناسب توانستند بحران ناشی از سیل به خوبی کنترل کنند.
کد خبر: ۳۴۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ - 13April 2019

نیرو‌های مسلح با تقسیم کار مناسب توانستند بحران ناشی از سیل را به خوبی کنترل کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان خوزستان و بازدید از روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، با حضور در قرارگاه کربلای نیرو‌های مسلح خوزستان در نشستی با فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح منطقه به بررسی آخرین اقدامات و راهکار‌های نیرو‌های مسلح در مقابله با سیل اخیر خوزستان پرداختند.

امیر حاتمی در این نشست با بیان اینکه در سه دهه اخیر شاهد خشکسالی تدریجی بوده‌ایم و تمامی توجه‌ها به چگونگی برطرف کردن و گذار از این وضعیت معطوف شده بود، اظهار داشت: شرایط پیش آمده جوی کشور را با یک شرایط کاملاً متفاوت و دور از انتظار مواجه کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه با بروز این مشکل برای برخی استان‌های کشور، شاهد درخشش و سربلندی نیرو‌های مسلح و همه دستگاه‌ها و نهاد‌های امدادرسان جهت مقابله با این بحران‌ها بوده‌ایم، گفت: اخلاص، تلاش، مردانگی و احساس مسئولیت دینی مردم، نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دولتی در سیل استان‌های گلستان، ایلام، لرستان، خوزستان و شیراز مثال زدنی و قابل تحسین بود.

وی با اشاره به درایت، هوشمندی، موقعیت شناسی برجسته و به هنگام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در صدور اوامرشان به نیرو‌های مسلح در گسیل امکانات برای یاری‌رسانی به سیل‌زده‌های اخیر افزود: پس از فرمان مطاع فرمانده معظم کل قوا همه امکانات نیرو‌های مسلح وارد میدان شد و به صورت جهادی در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

وزیر دفاع با اشاره به مدیریت خوب، جهادی و انقلابی نیرو‌های مسلح در مواجهه با بحران سیل افزود: ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با تقسیم کار مناسب و کار شبانه روزی، پرحجم و پای کار آوردن همه تجهیزات امدادی اعم از هواپیما، بالگرد، نفربر، تجهیزات فنی و مهندسی و... توانستند بحران ناشی از سیل به خوبی کنترل کنند.

بنا بر این گزارش، در این نشست سردار «عراقی» فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح در خوزستان، فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد نیرو‌های مسلح گزارشی از روند خدمت رسانی در موضوع سیل خوزستان ارائه کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار