امام جمعه بندر دیر؛

معلمان تریبت نسل جوان آینده کشور را برعهده دارند

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی گفت: معلمان تریبت نسل جوان و سرمایه‌های انسانی آینده کشور را برعهده دارند و سند 2030 در راستای غربی کردن هویت نسل جوان ماست و بعد از هشدارهایی که رهبری دادند اگر افرادی بخواهند آگاهانه این سند را دنبال کنند به کشور خیانت کرده‌اند و باید با آنها برخورد شود.
کد خبر: ۳۴۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ - 03May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بندر دیر در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای بیان احکام، ترویج آموزه‌های دینی و تقویت بنیه اعتقادی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: امسال در ماه رمضان نهضت تفسیر قرآن در شهرستان دیر را دنبال کنیم تا نقشی در مهجوریت‌زدایی از قرآن داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه معلمان تریبت نسل جوان و سرمایه‌های انسانی آینده کشور را برعهده دارند عنوان کرد: سند 2030 در راستای غربی کردن هویت نسل جوان ماست و بعد از هشدارهایی که رهبری دادند اگر افرادی بخواهند آگاهانه این سند را دنبال کنند به کشور خیانت کرده‌اند و باید با آنها برخورد شود.

حسینی ادامه داد: برنامه‌هایی که در هفته معلم در شهرستان دیر برگزار می‌شود همراه با حفظ شأن و منزلت معلمان باشد.

وی با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از همان ابتدا هشدار دادند که به آمریکایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد و شما دیدید که علی‌رغم اینکه ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرد اما آمریکایی‌ها از این موافقت‌نامه بین‌المللی خارج شدند.

خطیب جمعه دیر ادامه داد: این اقدام آمریکایی‌ها موجب شد تا در عرصه بین‌المللی بار دیگر چهره خبیث آنها رو شود و بعد از این قضایا کسی با این‌ها مذاکره نمی‌کند، مگر اینکه دیوانه باشد.

وی با اشاره به اینکه نظرات رهبری براساس تجربه و تدبیر بود، افزود: نسل جوان ما فهمیدند که آمریکایی‌ها چه موجودات خبیثی هستند و مسئولان هم به این نتیجه رسیده‌اند که نگاه به آمریکا جز وقت تلف کردن دستاوردی ندارد.

امام جمعه بندر دیر با تأکید بر لزوم مدیریت کردن فضای مجازی اظهار کرد: جوسازی‌ها در فضای مجازی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است که نمونه آن را در قتل اخیر یک روحانی و یا صف‌های طولانی مردم در پمپ بنزین‌ها در پی شایعات مطرح شده دیدیم و باید با کسانی که در فضای مجازی شایعه‌پراکنی و استفاده نادرست می‌کنند برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار