به سفارش شبکه افق

محمدعلی فارسی «بازی بزرگان» را می‌سازد

محمدعلی فارسی کارگردان مستند «بازی بزرگان» گفت:در این مستند سعی کردیم تا افرادی را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم تا جوانان با مشاهده و دیدن زندگی چنین افرادی انگیزه پیدا کنند.
کد خبر: ۳۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 25November 2014

محمدعلی فارسی «بازی بزرگان» را می‌سازد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس محمدعلی فارسی، کارگردان مستند «ابرها در راهند»، از ساخت مستند «بازی بزرگان» خبر داد و گفت: این مستند به سفارش شبکه افق ساخته میشود.

وی افزود:یکی از بخشهای پر مخاطب برنامه تلویزیونی «پایش» قسمت معرفی کار آفرینان است. این افراد کسانی هستند که بدون اتکای به دیگران از صفر شروع کردند و اکنون قطب اقتصادی هستند. در این مستند به سراغ چند تن از کار آفرینان میرویم و به مصاحبه و گفتوگو با آنها مینشینیم.

این مستندساز خاطرنشان کرد: امروز در جامعه ما جوانان منتظر هستند تا دولت برایشان کاری انجام دهد و به آنها شغلی دهد. در حالی که آنها نباید این گونه باشند. جوانان خودشان باید دست به کار شوند. اگر کسی در جا بزند مطمئنا مشکل از خود اوست و به عوامل خارجی دیگر ارتباط ندارد. در مستند «بازی بزرگان» سعی کردیم تا افرادی را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم تا جوانان با مشاهده و دیدن زندگی چنین افرادی انگیزه پیدا کنند. به عقیده بسیاری از کارشناسان اگر موفقیت 10 فاکتور داشته باشد. کم اهمیتترین آنها سرمایه است.

فارسی درباره تولید مستند «بازی بزرگان» گفت: این مستند قرار است در 13 قسمت ساخته شود و تولید آن مدتی است که آغاز شده است. تاکنون تصویربرداری دو قسمت از 13 قسمت تمام شده است و مشغول مونتاژ آنها هستیم.

عوامل ساخت این مستند عبارتند از: کارگردان محمد علی فارسی و فاطمه سادات محمودپور، تهیه کننده محمد علی فارسی، مدیر تولید عباس گنجی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار