نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

حوادثی چون سوم خرداد باید سرمشق و الگوی ما باشند

امام‌ جمعه اراک گفت: درس‌های بزرگ تاریخ برای حفظ وحدت و همبستگی ملی را نباید فراموش کنیم و حوادثی چون سوم خرداد باید سرمشق و الگوی ما باشند.
کد خبر: ۳۴۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 23May 2019

حوادثی چون سوم خرداد باید سرمشق و الگوی ما باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال همه شگردهای دشمن به برکت اقتدار نیروهای مسلح، هوشیاری ملت و رهبری الهی، ناچیز هستند و راه به‌جای نخواهند برد.

امام‌جمعه اراک گفت: وحدت و همبستگی ملی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و باید تحکیم وحدت و تقویت همبستگی عیدی ما باشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه باید آرایش نظامی را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم باید آرایش وحدت و فرهنگی هم در جامعه حفظ کنیم و بیش از گذشته آن‌ها را تقویت کنیم.

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه درس‌های بزرگ تاریخ برای حفظ وحدت و همبستگی ملی را نباید فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: حوادثی چون سوم خرداد باید سرمشق و الگوی ما باشند.

وی اضافه کرد: شاه‌بیت کار صدام گرفتن خرمشهر بود که از جانب رزمندگان اسلام سیلی محکمی خورد و شجاعت آن‌ها سبب شد تا همه در خدمت جمهوری اسلامی بماند.

امام جمعه اراک گفت: برخی لندن نشینان و یا داخلی‌های غافل و خائن، با تحلیل‌های نادرست ملت را از دشمن پوچ می‌ترسانند، این در حالی است که کشورهای به‌اصطلاح ابرقدرتی چون آلمان، انگلیس، ژاپن و حتی اتحادیه اروپا وابستگی کامل به آمریکا دارند به‌گونه‌ای که حتی امنیت آن‌ها هم به آمریکا وابسته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با تأکید بر اینکه ملت ایران در سایه مقاومت قطعاً به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا خواهد کرد ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «جنگ، جنگ اراده‌هاست» و دشمن در برابر اراده باعظمت ملت هیچ غلطی نمی‌توانند بکند.

دری نجف‌آبادی، با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و حاشیه‌ها نباید مانعی برای حضور پر رنگ ملت در روز قدس باشد، اظهار کرد: باید پرقدرت‌تر از گذشته در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز قدس را مانور قدرت‌نمایی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران با حضور خودشان به همه عالم می‌گوید در برابر تمامی زورگویان محکم ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار