بیانیه انجمن راویان فتح رضوی به مناسبت روز جهانی قدس؛

برگزاری باشکوه­ راهپیمایی روز جهانی قدس باعث نابودی اسرائیل خواهد شد

سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌­ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی این روز را زمینه‌ساز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های پوشالی منطقه دانست.
کد خبر: ۳۴۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 29May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، روابط عمومی سازمان مردم نهاد انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌­ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، حضور در راهپیمایی این روز را حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی آنرا روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانستند، در واقع نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر مستکبرین در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: امام خمینی (ره) درباره قدس می‌فرمایند «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.» طراحی عالمانه روز قدس و فرصت‌سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی اسرائیل به عنوان اولین اولویت جهان اسلام توسط امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بوده و هست.

این بیانیه می­‌افزاید: امروزه با بیداری اسلامی و جوشش انقلاب‌ها در سراسر جهان و خصوصاً کشورهای مسلمان منطقه، موضوع روز قدس و خروش یکپارچه مسلمانان بر علیه ستمگران حاکم در جهان بیشتر قابل توجه می‌باشد و همگان بایستی بر اساس یک تکلیف دینی، وظیفه خود را در این رابطه بخوبی ادا نمایند چرا که اهمیت امور مسلمانان در هر کجای عالم بر اساس آموزه‌های دینی این تأکید را دارد که همه مسلمانان خود را از یک خانواده بزرگ امت اسلامی می‌دانند.

در پایان این بیانیه آمده است: راهپیمائی روز قدس از عوامل مهم و تأثیرگذار در بیداری جهان اسلام بوده و برگزاری هر چه با شکوه‌تر آن زمینه‌ساز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های پوشالی منطقه را بدنبال دارد. لذا ما رزمندگان و پیشکسوتان و راویان فتح خراسان رضوی و جاماندگان از قافله شهادت بعنوان یاوران انقلاب با تأسی از فرامین حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و با عزمی راسخ، جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین و نیز کشتار مردم بی دفاع یمن توسط رژیم وابسته عربستان را محکوم نموده و  با حضور یکپارچه خود همراه با دیگر امت ایران اسلامی در راهپیمائی جمعه 10 خرداد ماه 98 روز جهانی قدس و با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بار دیگر با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم پیمانی مجدد بسته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مردم بپا خواسته  و آزادیخواه در کشورهای اسلامی اعلام می‌نمائیم. باشد که بزودی شاهد پیروزی ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مستضعف منطقه بر حاکمان ستمگر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار