مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد:

جملات ناب شهدای یزد در مورد امام خمینی منتشر می‌شود

«فاطمه ذاکری» گفت: به منظور برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد، سخنان ناب شهدا در مورد امام (ره) در وصیت‌نامه‌هایشان استخراج و منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 02June 2019

«فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اشاره به زندگی سرشار از معنویت و سادگی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امروزه گرامیداشت یاد و خاطر امام (ره) و زنده نگه داشتن یاد و راه ایشان یک ضرورت بسیار مهم است و خوشبختانه هر ساله به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی برنامه‌های خوبی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌منظور برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد سخنان ناب شهدا در مورد امام (ره) در وصیت نامه‌‌هایشان استخراج  و منتشر می‌شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد تاکید کرد: این کار مدتی است توسط بانوان حوزوی آغاز شده و برای روز ارتحال امام خمینی از این جملات در قالب بورشور منتشر خواهد شد.

ذاکری مطالعه وصیت نامه‌های شهدای والامقام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس امری ضروری دانست و یادآور شد: شهدا با تأسی از آموزه‌های بنيادين انقلاب اسلامی، امام و مقتدايشان خمينی كبير (ره) رفتند و جلوه هايی ناب از ايثار را برای آيندگان به ميراث گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار