ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت:

آمریکا گردشگران خارجی را از سفر به ایران می‌ترساند

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه ایالات متحده آمریکا با برنامه‌های تروریسم اقتصادی خود اقداماتی را انجام می‌دهد تا گردشگران از سفر به کشور ما واهمه داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 19June 2019

آمریکا گردشگران خارجی را از سفر به ایران می‌ترساندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مباحث صورت گرفته در جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ خرداد) دولت اظهار داشت: در این جلسه گزارشی در مورد ضرورت ارتقای گردشگری و تمهیدات لازم برای جذب بیشتر گردشگران به کشورمان مطرح شد.

وی افزود: متأسفانه ایالات متحده آمریکا با برنامه‌های تروریسم اقتصادی خود اقداماتی را انجام می‌دهد تا گردشگران از سفر به کشور ما واهمه داشته باشند که قرار بر این شد تمهیدات لازم برای جذب بیشتر گردشگران در کشور در نظر گرفته شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت به معاونان خود و همچنین وزرا و معاونان وزرا تأکید کرد برنامه گفت‌وگو و ارتباط مستقیم با مردم را در دستورکار خود داشته و گسترش دهند و بیش از پیش به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف سفر کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره تمهیدات لازم برای تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان مباحثی مطرح شد، گفت: باید در این زمینه هم سیاست گذاری‌های لازم صورت گیرد که رئیس صدا و سیما گزارشی در این خصوص صادر کرد و قرار بر این شد که وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های خود در این زمینه را به هیئت دولت ارائه کنند تا دانش آموزان در تابستان اوقات فراغت مفرحی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز مصوبه‌ای برای جانبازان و معلولان داشتیم مبنی بر اینکه کسانی که جانباز ۷۰ درصد هستند برای واردات خودرو مشمول شرایط سال ۸۷ می‌شوند و ۵۰۰ دستگاه خودرو به آنان داده می‌شود و این افراد از هزینه شماره گذاری، عوارض، گمرک و اسقاط معاف هستند.

ربیعی تأکید کرد: در این جلسه در مورد مسائل مختلف سیاست خارجی، مباحثی از سوی رئیس جمهور صورت گرفت.

ادامه دارد ...

نظر شما
پربیننده ها