درپی درگذشت حاج «سیدحسن شجاعی»؛

«سید مهدی شجاعی» از همدردی اهالی فرهنگ و هنر قدردانی کرد

سید مهدی شجاعی از اهالی فرهنگ و هنر بخاطر همدردی در پی ارتحال حاج سیدحسن شجاعی قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۵۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 17July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سیدمهدی شجاعی نویسنده مطرح کشورمان در پاسخ به ابراز همدردی اهالی فرهنگ و هنر در پی درگذشت حاج سیدحسن شجاعی با انتشار پیامی آورده است:

زبان قاصر است برای سپاس و امتنان از خداوندمنّان به خاطر نعمت وجود عزیزان و هم‌دلان و آشنایان و هم‌نفسان که هنگام بروز مصیبت، از هر کجا که باشند و به هر شکلی که بتوانند خود را با سلام و پیامشان را به صاحبان عزا می‌رسانند و مرهم تسلایی می‌آورند و بار غمی می‌زدایند.

عزیزانی که ممکن است وجودشان – همچون ستارگان – در روز روشن نعمت، به چشم ظاهر نیاید اما به محض بروز نقمت و ظهور ظلمت و سلطه مصیبت، انوار وجودشان ساطع می‌شود و روشنای التیام و تسلای‌شان، دل و جان را قرار و آرام می‌بخشد.

در چنین شرایطی است که انسان می‌تواند بفهمد که هر ستاره‌ای تابش و تلالو خاص خودش را دارد و هیچ دو ستاره‌ای از هر حیث عین هم نمی‌شود و هیچ ستاره‌ای جای ستاره دیگر را نمی‌گیرد و هر ستاره‌ای درست در جای خودش می‌نشیند.

در چنین شرایطی است که انسان می‌تواند بفهمد که چقدر زبانش قاصر است برای عرض سپاس و امتنان از یکایک ستارگان و حتی چقدر توانش قاصر است برای ذکر نام تمامی ستارگان.

پس ای همه سروران و عزیزان و ستارگانی که در مصیبت ارتحال پدر، به انحاء گوناگون، تسلی‌بخش دل‌های داغدیده شدید، چه با حضور در مراسم تشییع و تدفین و مجالس ترحیم، چه با اکرام تاج گل، چه با ارسال صدقه و ره‌توشه برای مسافر دیار باقی، چه با پیام و کلام تسلیت، چه با اقامة نماز لیله الدفن و چه با قرائت فاتحه و طلب مغفرت و...
عجز مرا برای ذکر نام و نشان و عرض سپاس و امتنان بپذیرید.

به یقین اگر در توان و استطاعتم می‌بود، شرفیابی به محضر یکایک‌تان و عرض ادب و ارادت و امتنان را فریضه می‌شمردم و خود را از این افتخار محروم نمی‌کردم. دعای این بنده و باقی بازماندگان، همة بضاعت مزجات ماست در آستان عزیزانی که شمایید.

در گذشتگانتان غریق رحمت و مغفرت، دلتان خوش، تن و جانتان سلامت، توفیق و عزتتان روزافزون و سایه مهرتان مستدام باد.

سیدمهدی شجاعی
و برادر و خواهران و وابستگان

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار