فرمانده سپاه فجر فارس:

توطئه‌های فرهنگی محور اصلی دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» با بیان اینکه طراحی توطئه‌های فرهنگی یکی از محورهای اصلی تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت ایران است گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با قانون‌شکنان و برهم‌زنندگان امنیت جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۳۵۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 27July 2019

توطئه‌های فرهنگی محور اصلی دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه فجر فارس در جلسه شورای معاونان سپاه فجر فارس با بیان اینکه طراحی توطئه‌های فرهنگی یکی از محورهای اصلی تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت ایران است اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات ارزشی و برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی قاطعانه حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با قانون‌شکنان و برهم‌زنندگان امنیت جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند و باید از این نیروهای انقلابی و مومن پشتیبانی کرد.

این مسئول گفت: توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی در قالب طرح‌های مختلف و با هدف تخریب بنیان خانواده ایرانی و هنجارشکنی اجتماعی برنامه‌ریزی شده و اقدامات و مواضع نیروی انتظامی در مقابله با این توطئه‌ها قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه فجر یادآور شد: هجمه رسانه‌ای استکبار جهانی علیه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نشان از ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار و اقدامات تاثیرگذار این دو نهاد انقلابی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و دفاعی است.

وی تأكید كرد: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی در جامعه یک مطالبه عمومی و رسالت مهم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

غیاثی با بیان اینکه مردم مؤمن و انقلابی فارس همواره از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند، متذکر شد: همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در سطح بسیار خوبی بین سپاه فجر و نیروی انتظامی در برخورد با قانون‌شکنان و هنجارشکنان اجتماعی در استان فارس برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها