فرماندار ویژه آمل:

حماسه آمل برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند

فرماندار ویژه آمل گفت: حماسه ششم بهمن آمل از اهمیت والایی برخوردار بوده که امام خمینی(ره) در وصیتنامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند که باید برنامه‌های بزرگداشت این حماسه ماندگار به نحوی شایسته برگزار شود.
کد خبر: ۳۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ - 07December 2014

حماسه آمل برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «غلامحسین شفیع زاده» معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل در جلسه ستاد بزرگداشت همایش بزرگ یادیاران که با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در فرمانداری آمل برگزار شد، با گرامیداشت ایثارگری مردم آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60، گفت: مردم این شهر حماسهای ارزنده از خود خلق کردند که برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.

وی با اشاره به این که حماسه ششم بهمن سرمایهای ارزشمند است، بیان داشت: اهتمام و تلاش ارزندهای باید در راستای ماندگاری این حماسه بزرگ صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان این که فرزندان این شهر در حماسه ششم بهمن صحنههای گرانقدری از خود نشان داده و پاسخ مناسبی به دشمنان دادند، افزود: باید این دلاورمردیها و ایثارگریها به نسل جوان جامعه منتقل شود.

وی ادامه داد: حماسه ششم بهمن آمل از اهمیت والایی برخوردار بوده که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند که باید برنامههای بزرگداشت این حماسه ماندگار به نحوی شایسته برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها