حماس: مسجدالاقصی خط قرمز است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به اشغالگران صهیونیست هشدار داد که مسجدالقصی خط قرمز بوده و ملت فلسطین در حمایت از آن سستی نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ - 11August 2019

حماس: مسجدالاقصی خط قرمز استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز یکشنبه تاکید کرد که مسجدالاقصی خط قرمز بوده و ملت فلسطین در حمایت از آن سستی نخواهد کرد.

حماس در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد: «جنون اشغالگران که به دنبال هتک حرمت مسجد الاقصی هستند علیه آنها باز خواهد گشت و رژیم صهیونیستی مسئول این تجاوز آشکار است که به انفجار اوضاع منجر خواهد شد.»

حماس افزود: «ملت ما بارها پایبندی خود به مسجدالاقصی و آمادگی کامل برای دفاع از حرمت آن و باطل کردن توطئه اشغالگران برای یهودی‌سازی و تقسیم آن اثبات کرده‌ است.»

جنبش حماس از همه ملت فلسطین خواست تا به صورت یکپارچه از فلسطینیان در قدس در مبارزه با اشغالگران و شهرک‌نشینان حمایت کرده تا وعده خداوند درباره آزادسازی قدس و پاکسازی آن از اشغالگران محقق شود.

صهیونیست‌ها صبح امروز به مناسبت سالروز «تخریب هیکل» مقابل باب المغاربه مسجد الاقصی تجمع کرده بودند. این در حالی بود که بیش از یکصد هزار نمازگزار فلسطینی در حال برگزاری نماز عید قربان در صحن‌های مسجد الاقصی بودند.

در پی حمله امروز صهیونیست‌ها به نمازگزاران، دستکم ۱۴ نفر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها