در دیدار مسوولان حفظ آثار آجا و عقیدتی سیاسی ارتش مطرح شد؛

مادر شهید توکلی: آرزوی سعید دیدار با امام حسین (ع) هنگام شهادت بود

مادر شهید دوران دفاع مقدس گفت: سعید دوست نداشت اگر شهید شد، پیکرش باز گردد، دلش می‌خواست امام حسین (ع) او را غسل دهد.
کد خبر: ۳۵۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ - 28August 2019

مادر شهید توکلی: آرزوی سعید دیدار با امام حسین (ع) هنگام شهادت بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کارکنان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا و عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با خانواده معظم شهید سرباز «سعید توکلی» دیدار کردند.

در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا در کنار ایثار و خودگذشتگی آنان، گوشه‌ای از زندگی این شهید بزرگوار توسط خانواده برای حاضرین بیان شد.

برادر شهید که خود در دوران دفاع مقدس هم زمان به همراه برادر شهیدش به خدمت سربازی اعزام شده بود اظهار داشت: سعید قبل از خدمت سربازی به صورت خودجوش در دوران سختی مردم برای تهیه سوخت با اخلاص به مردم خدمت می‌کرد. با لباس نفتی، خسته و بی‌رمق اما با لبی خندان به خانه می‌آمد. از او می‌پرسیدم این بوی نفت تو را اذیت نمی‌کند، جواب می‌داد: خوشحالی مردم همه سختی‌ها و همه این بوی نفت را برایم خوشایند می‌کند.

وی افزود: یادم هست وقتی پدرم مریض شد و از سعید درخواست مقداری نفت اضافه بر سهمیه کرد، او دست پدرم را بوسید و گفت ما هم مثل دیگران سهم داریم من را عفو کنید. پدرم خوشحال شد و گفت این تاثیر همان لقمه‌های حلال است.

مادر شهید در توصیف فرزندش گفت: 2 پسرم با هم به سربازی رفتند و در مناطق عملیاتی خدمت کردند. خیلی‌ها می گفتند فعلا یکی را بفرست بعد آن یکی فرزندت برود اما من می‌گفتم الان مملکت به فرزندان ما نیاز دارد. سعید در لشکر 21 خدمت می‎کرد و پسر دیگرم در پدافند هوایی.

وی افزود: سعید به خاطر آسیب‌هایی که دیده بود معاف از خدمت شد. همرزمانش می‌گفتند وقتی بعثی‌ها حمله کردند خمپاره‌ای به سنگر اصابت کرد، ما در حال رفتن از منطقه بودیم اما سعید گفت باید بروم داخل سنگر تا دوستان زخمی را نجات دهم که خودش هم شهید شد. خیلی سال است که منتظر آمدنش هستم. اما سعید می‌گفت دوست ندارم بدنم برگردد، دلم می‌خواهد آقا امام حسین (ع) مرا غسل دهد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار