مدیر کل صداوسیما خراسان شمالی:

21 برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت محرم در صداوسیمای خراسان شمالی پخش می‌شود

حمید قربانی جم از پخش 21 برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت ماه محرم و صفر در صداوسیمای استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ - 31August 2019

21 برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت محرم در صداوسیمای خراسان شمالی پخش می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «حمید قربانی جم» مدیرکل صداوسیما خراسان شمالی در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن ماه محرم برگزار شده بود، اظهار داشت: در ماه محرم امسال تلاش بر این است تا بیشتر برنامه های عزاداری سطح استان به ویژه مراسماتی که اشعار آن با محتوا هستند را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه در ماه محرم سال گذشته، مراسمات 43 نقطه استان به صورت زنده پوشش داده شد، گفت: یکی از برنامه های ویژه ای که در محرم امسال انجام می شود پوشش مراسمات ماه محرم مناطق حواشی شهر و روستاهای استان خراسان شمالی است.

قربانی جم با اشاره به اینکه امسال برنامه هایی با مضامین رمز ماندگاری عاشورا با حضور کارشناسان پخش خواهد شد، افزود: ویژه برنامه‌های با نوای کاروان، اشک سرخ، دلدادگان حسینی، پخش زنده مراسم شیرخوارگان حسینی و اجتماع عظیم عاشورایی ها و همچنین ویژه برنامه حسینیه برای رادیو از جمله برنامه های ماه محرم امسال است که به طور کلی امسال 21 برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت ایام محرم و صفر تدارک دیده شده است.

مدیرکل صداوسیما خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به دستاوردهای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها به میزبانی خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: مهم ترین هدف ما در این جشنواره معرفی استان خراسان شمالی و ظرفیت های آن بود که در این جشنواره، مردم و مسئولان ثابت کردند خراسان شمالی از عهده انجام کارهای بزرگ به خوبی برمی آید.

وی عنوان کرد: تحت پوشش قرار گرفتن 10 نقطه استان به فیبر نوری، تجهیز بیش از 20 اتاق مجتمع ایثار برای مسافران، پخش برنامه های جشنواره به مدت 60 ساعت در شبکه های تلویزیونی یک، دو، پنج، خبر، شما، جام جم، سلامت و 32 شبکه استانی و همچنین بخش برنامه های جشنواره به مدت 53 ساعت در شبکه های رادیویی جوان، فرهنگ، ایران، پیام، نمایش و 32 مراکز استانها از جمله دستاوردهای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها بود.

قربانی جم اعلام کرد: در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها، خراسان شمالی موفق به کسب یک هدهد و 15 رتبه برتر شد که از این تعداد سه نفر کاندیدای هدهد بودند.

مدیرکل صداوسیما خراسان شمالی همچنین در این نشست از کسب رتبه نخست رادیوی استان خراسان شمالی در کشور خبر داد و گفت: این رتبه در 15 سال اخیر بی نظیر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار