نخستین سالگرد سرباز شهید «سعید کریمی» برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد سرباز رشید سپاه اسلام شهید«سعید کریمی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ - 01September 2019

نخستین سالگرد شهادت سرباز شهید«سعید کریمی» برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد سرباز رشید سپاه اسلام شهید«سعید کریمی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

این برنامه از ساعت 9 صبح روز(پنجشنبه 21 شهریور) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور مسجدسلیمان و جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود که حاضران به این شهید گلگون کفن ادای احترام می‌کنند.

آئین بزرگداشت سالگرد شهادت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان واقع در کیلومتر 25 جاده لالی برگزار می‌شود.

سرباز شهید«سعید کریمی» فرزند منصور از جوانان استان خوزستان است که در تاریخ 25 اسفند سال 1375 در اهواز به عنوان دومین فرزند دیده به جهان گشود و شادی را میهمان خانواده خود کرد. وی پس از سپری کردن دوران کودکی به مدرسه رفت و تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را به پایان رساند که بعد از آن به دانشگاه رفت و موفق به دریافت مدرک کاردانی رشته متالوژی شد.

پس از پایان دانشگاه این جوان بختیاری به سربازی اعزام شد و چند ماهی در حال انجام خدمت در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بود.

وی در صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

پس از آن پیکر سرباز شهید شهید کریمی به زادگاهش انتقال یافت و به همراه سرباز شهید«مهران زرافشان» تشییع شد و در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع شهرستان مسجدسلیمان آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها