موسوی سخنان امروز «برایان هوک» و تروریسم اقتصادی جدید آمریکا را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه سخنان امروز «برایان هوک» و تروریسم اقتصادی جدید آمریکا در راستای اعمال فشار بیشتر به مردم ایران را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۳۶۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ - 04September 2019

موسوی سخنان امروز «برایان هوک» و تروریسم اقتصادی جدید آمریکا را به شدت محکوم کردبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی سخنان امروز «برایان هوک» و تروریسم اقتصادی تازه آمریکا که در راستای فشار بیشتر بر مردم ایران اعمال شده است را به شدت محکوم کرد.

موسوی گفت: تشدید اظهار نظرهای خصمانه و اقدامات ناامیدانه و مضحک تر از همه تعیین جایزه برای خیانت و جاسوسی، اَعمالی از روی یاس و استیصال برای اثرگذاری بر ملت ایران است که چون همیشه ره به جایی نخواهد برد و برگ هایی سیاه بر کارنامه پرننگ و نیرنگ آنان در برخورد با ایرانیان خواهد افزود که قطعا روزی باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.

«برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه اعطای معافیت‌های تحریمی به خریداران نفت ایران را رد کرد و گفت که کشورش مایل به استفاده از قدرت نظامی در خاورمیانه نیست، اما به اعمال فشار علیه ایران ادامه خواهد داد. 

از سوی دیگر، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه شرکت‌های کشتیرانی و نفتی و تعدادی نفتکش را به فهرست تحریم‌های آمریکا علیه ایران اضافه کرد. دولت آمریکا اعلام کرد یک شبکه انتقال نفت ایران، شامل ۱۶ شرکت، ۱۰ فرد و ۱۱ نفت‌کش را به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه کرده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار