امام جمعه دلوار:

هدف اصلی از مذاکرات غرب تضعیف اصول انقلابی کشورمان است

حجت‌الاسلام علی زاهددوست با بیان اینکه هدف اصلی از مذاکرات غرب در درجه اول تضعیف اصول انقلابی کشورمان است، گفت: دشمن با این طراحی به دنبال تضعیف موقعیت و جایگاه ایران در میان کشورهای مسلمان است.
کد خبر: ۳۶۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 06September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با یادآوری بیانات رهبری در خصوص عدم اعتماد به اروپایی‌ها اظهار داشت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان نسبت به عدم اعتماد هشدار دادند و فرمودند «ما با این سه کشور دعوا نداریم، امّا اعتماد نداریم.»

حجت الاسلام زاهددوست افزود: امروز بعد از گذشت یکسال می‌بینیم اروپایی‌ها عملاً در کنار آمریکا ایستاده و نه تنها در قبال تعهدات برجامی خود با ایران همراه نشدند بلکه زمینه را برای فشار حداکثری به ایران فراهم نمودند هر چند به ظاهر وانمود می‌کنند که به دنبال نجات برجام هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: در حالی که اخیراً وزیر خارجه آمریکا به صراحت شرط مذاکره آمریکا با ایران را دست کشیدن از مبانی انقلابی می‌داند، متأسفانه عده‌ای هم در داخل عامدانه و یا جاهلانه در زمین بازی آمریکا حرکت می‌کنند و سعی دارند مذاکره با غرب را راه حل تمام مشکلات معرفی کنند.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه هدف اصلی از مذاکرات غرب در درجه اول تضعیف اصول انقلابی ماست افزود: دشمن با این طراحی به دنبال تضعیف موقعیت و جایگاه ایران در میان کشورهای مسلمان است و در مرحله بعد هم بدنبال اجرای راهبرد خود در مورد تغییر نظام اسلامی است اما به توفیق الهی در هیچکدام از طراحی‌های خود به نتیجه نمی‌رسد.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان این مطلب که ایران باید گام سوم در کاهش تعهدات برجامی را با قدرت بردارد خاطر نشان کرد: گام‌های اول و دوم اگر چه می‌توانست محکم‌تر از این برداشته شود، اما در همین حد نیز اراده ایران را در بر هم زدن تصور دشمنان که ایران به هر قیمتی حاضر به عبور از برجام نیست را اثبات کرد.

وی افزود: نباید دستگاه دیپلماسی ما به لبخندهای مصنوعی و وعده‌های بی اساس غربی‌ها اعتماد کند بلکه باید هوشیارانه و بر مدار عزت و اقتدار مسیر خود را دنبال کند.

امام جمعه دلوار تاکید کرد: هر گونه تعلل و کوتاه آمدن مسئولان و بسنده کردن به مطالبات حداقلی، باعث کاهش اعتماد و همراهی مردم و در نهایت تزلزل وحدت ملی و افت روحیه مقاومت در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار