پدر شهیدان «کدخدائی» به فرزندان شهیدش پیوست

«محمد کدخدائی» پدر شهیدان «علی، رضا و حسین کدخدائی» دار فانی را وداع کرد و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۶۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ - 07September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمد کدخدائی» پدر شهیدان «علی، رضا و حسین کدخدائی» و پدر جانباز «غلام عباس کدخدائی» در سن 89 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پدر شهیدان کدخدایی فردا یکشنبه رأس ساعت 10 صبح از محل میدان شهید امینی رفسنجان به‌طرف شهر صفائیه از توابع نوق رفسنجان برگزار خواهد شد و پس از تشییع این پدر بزرگوار در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «علی کدخدائی» چهارم مرداد 1339 در روستای فردوسیه از توابع رفسنجان به دنیا آمد. علی تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و پس از گرفتن دیپلم جذب سپاه استان و عازم جبهه شد. او در سن 21 سالگی در  مهر سال 60 در منطقه کرخه نور به شهادت رسید و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید «حسین کدخدائی» در  دی‌ 1343 در رفسنجان به دنیا آمد. حسین تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. سال 61 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شد و به‌عنوان نیروی بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت. حسین 24 ساله، در چهارم خرداد 67 در منطقهٔ شلمچه به شهادت رسید و پیکرش پس از 7 سال در سال 1374 پس از تفحص به زادگاهش بازگشت و در جوار برادران شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «رضا کدخدائی» در بیستم شهریور 1346 در شهر رفسنجان به دنیا آمد و پس از تحصیل تا دوم متوسطه به‌عنوان بسیجی به جبهه شتافت. رضا نیز در سن 17 سالگی در بیستم اسفند 63 در منطقه مجنون براثر اصابت گلوله به شهادت رسید و  در جوار برادران شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار