سردار اسدی:

ایران و آمریکا قبل از انقلاب کجا بودند و امروز کجا هستند

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: باید ببینیم که قبل از انقلاب جایگاه آمریکا کجا بود و ما کجا بودیم و امروز باید ببینیم که این جایگاه در چه وضعیتی قرار دارد. در ماه‌های اخیر هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا هدف قرار می‌گیرد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۳۶۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 09September 2019

ایران و آمریکا قبل از انقلاب کجا بودند و امروز کجا هستندبه گزارش سایر رسانه‌های دفاع‌پرس از اردکان، مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح‌الله عاصی‌زاده اولین فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر یزد و یادواره شهدای شهرستان اردکان هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی (علیه‌السلام) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین استان و شهرستان در محل هیأت رزمندگان اسلام برگزار شد.

سردار محمدجعفر اسدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدا به‌ویژه سردار شهید عاصی‌زاده اظهار داشت: عزت، شرف، حیثیت، دین، تمامیت ارضی و آنچه داریم مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: ما باید مأموریت و هدف شهدا را دنبال کنیم. شهدا روشنایی می‌دهند تا راه را پیدا کنیم. مقام معظم رهبری دائماً سفارش می‌کنند که بصیرت خود را زیاد کنید؛ زیرا بسیاری از افرادی که در واقعه کربلا برای جنگ با حضرت امام حسین (علیه‌السلام) آمده بودند به خاطر بی‌بصیرتی در این معرکه حاضرشده بودند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) به جامعه ما شیعیان بصیرت داده است. آن حضرت با قیام خود همه بشریت را به فلاح و رستگاری رسانده است حتی اگر غیرمسلمانان هم‌دست به دامان آن حضرت بشوند می‌توانند از یوغ استعمار بیرون بیایند.

وی با اشاره به اینکه شهید عاصی زاده راه را پیدا کرده بود و اهل بصیرت بود، افزود: شهدای ما امام و ولی فقیه خود را شناختند و زیر سایه امام خود حرکت کردند و با دستورات او زندگی کردند. شهید عاصی زاده جزو اولین نفراتی بود که به جبهه اعزام شد و تا زمانی که شهید شد بسیار کم به مرخصی آمده بود. با وجود چنین شهدایی آیا سزاوار است در این کشور افرادی به دنبال حقوق‌های نجومی باشند و با مردم این‌گونه برخورد کنند و اموال بیت‌المال را این‌گونه غارت کنند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: انسان نیازمند به، ولی است و طبق فرموده قرآن کریم همه انسان‌ها بدون استثنا، ولی دارند یا، ولی آن‌ها اولیا الهی هستند که آن‌ها را از ظلمات به نور می‌آورند و یا، ولی آن‌ها طاغوت‌ها هستند که آن‌ها را از نور به ظلمات می‌برند.

وی با بیان اینکه امروز چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشته است، افزود: به فرموده بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، این انقلاب یک معجزه است و این اسلام بود که ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت نشانده است. باید ببینیم که قبل از انقلاب جایگاه آمریکا کجا بود و ما کجا بودیم و امروز باید ببینیم که این جایگاه در چه وضعیتی قرار دارد. در ماه‌های اخیر هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا هدف قرار می‌گیرد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار اسدی اظهار داشت: درگذشته بیش از ۱۵۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور ما حضور داشتند و اجازه هیچ کاری را به ما نمی‌دادند، ولی امروز به لطف خداوند از صفر تا صد موشک را می‌سازیم و هواپیمای فوق مدرن آمریکایی را به پایین می‌کشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز هم عمر سعد و یزید وجود دارد، گفت: در واقعه کربلا آب را بر اهل‌بیت بستند و امروز هم ما را در محاصره قرار داده‌اند. درس دیگر واقعه عاشورا دشمنی با ظالمان و حمایت از مظلومان است. دوستی دوستان خدا و دشمنی دشمنان خدا محکم‌ترین دستگیره الهی است. امروز باید ببینیم که ایمان ما در چه حد است اگر ته دلمان راضی است به هر قیمتی عیش نوش خود را درست کنیم معلوم می‌شود که کینه دشمنان خدا را در دل نداریم.

وی در پایان گفت: به کوری چشم دشمن امروز جامعه ما از دوران دفاع مقدس بهتر است و این رویش‌های انقلاب فقط زیر سایه ولایت‌فقیه ممکن است. باید از اهل‌بیت درس بگیریم. اهل‌بیت ذلت را از ما برداشتند و به ما نصرت عطا کردند. اهل‌بیت ما را نجات دادند و بعد از این هم نجات خواهند داد. تا وقتی‌که این علاقه و محبت به اهل‌بیت در ما وجود دارد آمریکا نمی‌تواند علیه ما هیچ غلطی بکند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار