وزیر خارجه اردن:

اسرائیل سیاست هدفمند نابودی راه‌حل 2 دولت را دنبال می‌کند

وزیر خارجه با اشاره به سیاست هدفمند رژیم صهیونیستی برای نابودی راه‌حل 2 دولت بر ضرورت مقابله با کشور‌های عربی و اتحاد جامعه جهانی علیه آن تأکید کرد.
کد خبر: ۳۶۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ - 24September 2019

اسرائیل سیاست هدفمند نابودی راه‌حل 2 دولت را دنبال می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در نشست هماهنگی شورای اتحادیه عرب که در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، بر ضرورت مقابله با اقدامات اسرائیل در راستای نهادینه کردن اشغالگری و تضعیف فرصت‌های تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس اشغالی در مرز‌های چهارم ژوئن ۱۹۶۷ تأکید کرد.

طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، الصفدی گفت که سیاست هدفمند اسرائیل برای نابودی راه‌حل دو دولت مشتمل بر ساخت شهرک‌ها و توسعه آن، مصادره اراضی و تلاش برای تغییر هویت عربی-اسلامی و مسیحی قدس و اماکن است و لذا تحرکات گسترده عربی و تشریک مساعی جامعه جهانی برای مقابله با این سیاست را می‌طلبد.

وزیر خارجه اردن درباره تنش در منطقه در پی حمله به تأسیسات هسته‌ای آرامکو عربستان نیز گفت: «هیچ کس خواهان جنگی نیست که پیآمد‌های فاجعه‌باری برای کل منطقه داشته باشد و لذا کاهش تنش‌ها از طریق گفت‌وگو و برقراری روابط منطقه‌ای بر اساس اصل عدم مداخله در امور داخلی کشور‌های عربی و حسن همجواری ضروری است.»

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار