فرمانده سپاه رامسر:

هر نسل فلسطینی، از نسل پیش، بیدارتر، متحدتر و ظلم ستیزتر است

محمدرضا خمسیه با بیان اینکه رژیم اشغالگر دریافته است هر نسل فلسطینی، از نسل پیش، بیدارتر، متحدتر و ظلم ستیزتر است، گفت: رژیم صهیونیستی نسل نوجوان و جوان و آینده‌ساز را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۶۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 01October 2019

هر نسل فلسطینی، از نسل پیش، بیدارتر، متحدتر و ظلم ستیزتر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا خمسیه» فرمانده سپاه رامسر به مناسبت نهم مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار داشت: نامگذاری این روز به نام همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که به پیشنهاد جمعیت دفاع از ملت فلسطین صورت گرفته نمادی از دادخواهی دانش آموزان ایرانی به ویژه دانش آموزان و ملت ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان رامسر از مستکبران جهان و اعلام همدردی و همبستگی میان دانش آموزان ایرانی، کودکان و نوجوانان مبارز فلسطینی است.

فرمانده سپاه رامسر افزود: امروز، بزرگترین جرم نوجوانان فلسطین، زاده شدن در سرزمین مادری شان است.

وی بیان کرد: برخورد نظامیان اشغالگر با این کودکان، زننده و غیرانسانی است؛ برای نمونه، می‌توان به بازداشت هزاران نوجوان فلسطینی 13 تا 18 ساله اشاره کرد که از آغاز و در هنگام بازداشت، تحت انواع اهانت، شکنجه و رفتار خشونت‌آمیز و غیراخلاقی در زندان‌ها و مراکز بازجویی قرار گرفتند.

این مسئول تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با شکنجه، بازداشت و سرکوب کودکان فلسطینی، به جهانیان نشان می‌دهد هرگز به قوانین بین‌المللی و دلایل منطقی پای‌بند نیست و به خواسته‌های جامعه بین‌الملل اهمیت نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر دریافته است هر نسل فلسطینی، از نسل پیش، بیدارتر، متحدتر و ظلم ستیزتر است، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نسل نوجوان و جوان و آینده‌ساز را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار