نیکنام حسینی‌پور به دفاع‌پرس خبر داد؛

اهالی قلم به راهپیمایی اربعین می‌روند

رئیس خانه کتاب از ارائه خدمات به اهالی قلم برای حضور در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: آماده ارائه خدمات تسهیل‌گری برای حضور اهالی قلم در راهپیمایی اربعین حسینی هستیم.
کد خبر: ۳۶۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ - 09October 2019

«نیکنام حسینی‌پور» رئیس خانه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از آمادگی این نهاد برای ارائه خدمات در جهت حضور اهالی قلم در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: ما در خانه کتاب وظیفه خود می‌دانیم که به مسائل فرهنگی در ایام اربعین حسینی کمک کنیم لذا از رو آماده ارائه خدمات به اهالی قلم در جهت حضور در راهپیمایی اربعین حسینی هستیم.

وی بر لزوم تولید آثار ادبی درخصوص راهپیمایی اربعین و عظمت این حرکت اشاره کرد و گفت: راهپیمایی اربعین یک حرکت عظیم جهانی است که متعلق به همه مسلمانان است و توجه جهان را به خود جلب کرده لذا لازم است در این راستا تولیدات ادبی صورت گیرد.

حسینی‌‌پور تصریح کرد: هدف ما از تسهیل‌گری برای حضور اهالی قلم در راهپیمایی اربعین، در راستای ایجاد فضایی مردمی است. همان‌طور که اصل حرکت اربعین یک حرکت مردمی است، ما نیز معتقدیم اگر قرار باشد اهالی قلم در این راستا تولیدات ادبی داشته باشند، حتماً باید دلی و از روی انگیزه‌ها و دغدغه‌های شخصی نویسندگان باشد.

رئیس خانه کتاب گفت: امیدواریم با حضور اهالی قلم در این راهپیمایی عظیم در سال‌های آینده شاهد خلق آثار ادبی درباره این رویداد بزرگ و جهانی باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار