پخش موشن گرافیک‌های اربعینی از شبکه سه

مجموعه موشن‌گرافیک‌های اربعینی با هدف روایت نادیده‌های اربعین حسینی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 15October 2019

پخش موشن گرافیک‌های اربعینی از شبکه سهبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه کلیپ‌های کوتاه تصویری (موشن گرافیک) اربعین حسینی به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما و با همکاری و مشارکت گروه رسانه‌ای «اربعین‌مدیا» به نویسندگی و کارگردانی سیدامیرحسین میرحسینی تولید شده و این روز‌ها به روی آنتن می‌رود.

در این موشن‌های کوتاه سعی شده زوار ابتدا با کشور عراق، تاریخچه اربعین، آداب و رسوم میزبانان عراقی در این ایام، و نحوه برخود با آنان آشنا شوند.

این کلیپ‌ها در قالبی ساده و جذاب تهیه شده که برای تمام اقشار و سلایق مختلف نیز قابل استفاده باشد، همچنین این موشن‌ها به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو نیز ترجمه شده است. این مجموعه که #اربعین (هشتک اربعین) نام دارد، روزانه چندین بار از شبکه سه پخش می‌شود و تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

گروه رسانه‌ای «اربعین مدیا» به همت حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله سیستانی فعالیت خود را از ابتدای ماه صفر سال جاری آغاز کرده و بنا دارد در طول سال و به تهیه و برنامه‌ریزی رسانه‌ای اربعین برای تمام مردم آزاده جهان به زبان‌های فارسی عربی انگلیسی اردو بپردازد.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار