مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی سرزمین نور تا 30 دی ماه تمدید شد

دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور از تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد. علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 30 دی ماه به این دبیرخانه ارسال نمایند.
کد خبر: ۳۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 26December 2014

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی سرزمین نور تا 30 دی ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، علی شاعلی مسئوا دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور، با اشتیاق تمام، منتظر خواندن نوشته ها و دیدن عکس ها و آثار علاقمندان در دو بخش مردمی(کاروان)  و بخش حرفه ای (ققنوس) است.

 شاعلی با اشاره به افزوده شدن یک بخش به جشنواره ملی سرزمین نور گفت: سال گذشته بخش رمان به جشنواره ملی سرزمین نور اضافه و با استقبال زیادی از علاقمندان مواجه شد. امسال هم بخش نمایشنامه خیابانی را به بخش های جشنواره اضافه نمودیم.

 مسئول دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور خاطر نشان کرد: علاقمندان در گروه های نوجوان، جوان و بزرگسال می توانند آثار خودشان را تا تاریخ۱۵ دی ماه ۱۳۹۳ برای ما ارسال نمایند.

 وی با اشاره به رشته های این دوره از جشنواره افزود:علاقمندان می توانند آثارشان را در رشته های شعر، خاطره، متن ادبی، داستان، عکس، نمایش نامه، دلنوشته، فیلم، فیلمنامه، نرم افزار، وبلاگ و وب سایت به ما از طریق وب سایت سرزمین نور و یا ارسال به شیوه های زیر اقدام نمایند:

دبیرخانه و ثبت آثار پستی: ۳۳۲۳۹۶۴۶ – ۰۲۱

واحد رایانه و آثار اینترنتی: ۳۵۹۴۹۶۲۴- ۰۲۱

 تلفن گویا ۱- ۳۵۹۴۹۸۳۰ -۰۲۱

سامانه پیام کوتاه: ۶۶۰۰۰۰۵۱۳

نشانی پستی: تهران، صندوق پستی:۱۵۸۱۵-۱۹۶۷

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها