دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد:

ارسال بیش از 6 هزار اثر به جشنواره ملی سرزمین نور

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور از ارسال بیش از 6 هزار اثر در بخش‌های عکس، فیلم، فیلمنامه، متن ادبی، شعر، خاطره، داستان، رمان، انیمیشن و نرم افزارهای چندرسانه ای به این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه تمدید شده است.
کد خبر: ۳۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 28December 2014

ارسال بیش از 6 هزار اثر به جشنواره ملی سرزمین نور

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، سید محمدیاشار نادری دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور، اظهار داشت: آثار ارسالی در قالب سه گروه دانشآموزی، دانشجویی و آزاد در بخشهای فیلم، متن ادبی، خاطره، شعر، داستان کوتاه، انیمیشن و نماهنگ تهیه و به جشنواره رسیده است.

نادری در ادامه گفت: دهه سوم اسفند 93جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر برگزار می شود که از نفرات اول تا سوم و آثار برتر جشنواره تقدیر و تجلیل میکنیم.

وی خاطر نشان کرد: علاقهمندان برای شرکت در دوازدهمین جشنواره سرزمین نور میتوانند به سایت جشنواره سرزمین نور به آدرس   www.sarzaminenoor.irمراجعه نمایند و با مطالعه فرم فراخوان این دوره از جشنواره در بخشهای مورد علاقه خود، شرکت کنند.

سید محمدیاشار نادری، ادامه داد: این جشنواره با هدف حفظ حالات، احساسات و عواطف زائرین راهیان نور وهمچنین کشف استعدادها و تواناییهای فرهنگی و هنری کشور و استفاده حداکثری ازاین ظرفیتها در برنامه راهیان نوراست که الحمد الله امسال با رشد چشمگیری  روبرو بوده است .

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری سرزمین نورافزود: این جشنواره در سه رده سنی دانش آموزی ،دانشجویی و بزرگسالان اعم از دختر و پسر برگزار می شود.

نادری خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان از نظر حرفهای و عمومی تفکیک میشوند؛ زیرا وقتی مدعی میشویم جشنواره مردمی است باید نوع داوری ونوع نگاهمان به آثاربه تناسب مخاطبان باشد به همین دلیل ما داوری آثار عمومی و مردمی را از آثار حرفهای تفکیک کردیم و هر کدام را با فاکتورها و رویکردهای جداگانهای مورد ارزیابی و بررسی قرار میدهیم.

وی گفت: از جمله ویژگیهای این جشنواره مشارکت و همکاری سازمان بسیج مستضعفین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، سازمان صداوسیما، بسیج صدا و سیما و همچنین معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان بسیج است که دبیری این جشنواره به عهده سازمان اردویی راهیان نور میباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار