با حضور سردار یعقوب سلیمانی

مراسم تودیع و معارفه مسئول فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور بسیج برگزار شد

مراسم تودیع "سید محمدیاشار نادری" و معارفه "فیض الله محمد زاده" به عنوان مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با حضور سردار سلیمانی و اعضای شورای این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ - 31December 2014

مراسم تودیع و معارفه مسئول فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور بسیج برگزار شد

به گزارش سرویس حماسه وجهاد دفاع پرس، در ابتدای این مراسم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است، اظهار داشت: به برکت حضور شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس شاهد اعزام کاروان های راهیان نور سراسرکشور به این مناطق مقدس هستیم و امروزه راهیان نور به عنوان یک فرهنگ در آمده  که اصل و ریشه اش در دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت خلاصه می شود.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور اقدامی بی نظیر در انتقال ارزشهاست زیرا فرهنگ دفاع مقدس مهمترین عامل خنثی کننده توطئههای فرهنگی دشمنان ایران اسلامی محسوب می شود.

 سردار سلیمانی افزود: مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس یادگاری مقدس از عزت، افتخار و سربلندی ملتی است که با دستان خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و با افتخار آفرینی اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک گهر خیز ایران به دست آنان بیفتد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه مسئول فرهنگی این سازمان اظهار داشت: به همت مسئول اسبق مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان شاهد تحولات عظیمی درعرصه فرهنگی بودیم. بالا بردن کیفیت برگزاری نمایش بازسازی غدیرخم در سراسر کشور و همچنین جشنواره سرزمین نور و بخش بین الملل باروت خیس از جمله فعالیتهای موثر سیدمحمدیاشار نادری بوده است.

وی ادامه داد: فعالیت جشنواره سرزمین نور در طول سالهای گذشته پررنگ تر شده است و همه اینها به دلیل برکت شهداست.

در ادامه مراسم، سید محمدیاشار نادری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی راهیان نور بسیج گفت: اردوهای معنوی راهیان نور اقدامی بی نظیر است که نقش مهمی در انتقال ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس به مردم و به ویژه جوانان دارد و باعث تکامل معنوی و رشد آینده سازان ایران اسلامی می شود و تلاش کردم در مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی راهیان نور بسیج، هر چه در توان دارم در طبق اخلاص بگذارم و در عرصه فرهنگی راهیان نور موثر واقع شوم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید زیادی بر روی فرهنگ دارند و راهیان نور می تواند در عرصه فرهنگی به فرمودههای رهبری جامه عمل بپوشاند.

 سرهنگ پوری، جانشین سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در ادامه مراسم  طی سخنانی از اقدامات موثر سیدمحمدیاشار نادری تجلیل نمودند.

بنابراین گزارش، در انتهای مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات سیدمحمدیاشار نادری تجلیل به عمل آمد و طی حکمی از سوی سردار سلیمانی، مسئول سازمان اردویی ارهیان نور و گردشگری بسیج، فیض الله محمدزاده به سمت مسئول فرهنگی این سازمان منصوب گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار