مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبرداد:

تمدید مهلت ثبت نام خادم الشهدا

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: با توجه به استقبال زیاد جوانان، مهلت ثبت‌نام خادم‌ الشهدا تا زمان رسیدن به سقف پیش بینی شده ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷ - 28December 2014

تمدید مهلت ثبت نام خادم الشهدا

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد حاجیرحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، گفت: از 25 آذر تا 5 دیماه شاهد ثبتنام تعدادی زیادی از علاقهمندان به خادم الشهدا در سراسر کشور بودیم که آمار نهایی آن در آینده نزدیک اعلام میشود.

حاجیرحیمی در ادامه افزود: نحوه ثبتنام علاقهمندان از طریق سایت khadem.koolebar.ir انجام میشود که پس از نامنویسی، مرحله گزینش افراد در کمیتههای خادمین که در همه استانها ایجاد شده است؛ صورت میگیرد و از جمله مواردی که در بحث گزینش به آن توجه خاصی میشود، رعایت مسائل اخلاقی، التزام به نظام جمهوری اسلامی، آشنایی با بحثهای سیاسی و تواناییهای افراد در زمینههای فنی و هنری است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد پس از فراگیری آموزشهای لازم در کنار یک روحانی مجرب در یادمانها و زیارتگاهها، خدمات خود را ارائه میدهند.

 مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج، بیان داشت: از دیگر برنامههایی که برای خادمین راهیان نور در نظر گرفته خواهد شد، پوشیدن لباسهای متحدالشکل در طول دوره، برنامههای منظم صبحگاهی مانند ورزش، مناجات و برنامههای فرهنگی دیگر است و از همه مهمتر برقراری ارتباط همیشگی با خادمین پس از پایان دوره میباشد.

 حاجیرحیمی ادامه داد: مرحله جدید ثبتنام از خادمین راهیان نور شامل دانشآموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در حال اجرا است که نحوه ثبتنام نیز فقط از طریق سایت خادمین راهیان نور صورت میگیرد که پس از ثبتنام، مراحل گزینش متقاضیان با توجه به استان، در مرکز خادمین همان استان انجام خواهد شد.

 مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهاین نوردر پایان ابراز داشت: باید از خادمین عزیز عذر خواهی کنیم، چرا که ما توان استفاده از تمام عزیزان داوطلب خادمی را نداریم و بالاترین ظرفیتی که میتوانستیم در سالهای گذشته از میان بیست هزار و ششصد نفر داشته باشیم، 3500 نفر بود که ان شاء الله با توجه به جاری بودن راهیان نور در تمام مدت سال بتوانیم از این عزیزان در سایر مواقع استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار