در برنامه «صیانت پایدار» انجام شد؛

بررسی هفت محور استراتژیک پدافند غیر عامل

نخستین ویژه‌برنامه هفته پدافند غیر عامل با عنوان «صیانت پایدار» در دو قالب تلویزیونی و رادیویی روی آنتن شبکه خبر، آموزش و شبکه رادیویی جوان رفت.
کد خبر: ۳۶۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 01November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل با عنوان «صیانت پایدار» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیر عامل کشور از روز هشتم آبان همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیر عامل از شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش شده است.

برنامه زمانبندی پخش برنامه «صیانت پایدار» هر روز ساعت ۱۳:۴۵ و بازپخش فردای آن روز ساعت ۸:۴۵ از شبکه خبر و از شنبه ساعت حدود ۲۰ تا ۲۰:۳۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

همچنین نسخه رادیویی این ویژه‌برنامه از شبکه رادیویی جوان هرشب از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

این ویژه‌برنامه ترکیبی با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور، هفت محور استراتژیک پدافند غیرعامل، فناوری و تحول علمی، اقتصاد مقامتی خاکریز دفاع در جنگ اقتصادی، الگوی دفاع رسانه‌ای در برابر جنگ شناختی، الزامات دفاع سایبری در جهان امروز، مقابله با تهدیدات نوین در حوزه‌های نوظهور، دفاع جامع نظامی و غیر نظامی و پدافند غیر عامل و دفاع در برابر جنگ‌های هیبریدی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

هشتم آبان‌ هر سال به مناسبت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تشکیل سازمان پدافند غیر عامل کشور، به عنوان روز پدافند غیر عامل گرامی داشته می‌شود.

در سال جاری نیز هشتم تا چهاردهم آبان‌ با شعار مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید به عنوان هفته پدافند غیر عامل گرامی داشته می‌شود.

تهیه کننده و مجری طرحِ سری دوم پروژه تلویزیونی و رادیویی «صیانت پایدار» حامد فاتحی است که سری اول این مجموعه را نیز تولید کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها