فرماندار دلگان:

راهپیمایی 13 آبان تجلی وحدت و همدلی ملت ایران است

«مجتبی شجاعی» گفت: با حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم مومن، بصیر و انقلابی در راهپیمایی 13 آبان وحدت و همدلی این ملت بزرگ متجلی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ - 04November 2019

در راهپیمایی 13 آبان وحدت و همدلی ملت ایران متجلی می‌شود«مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: با حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم مومن، بصیر و انقلابی در راهپیمایی 13 آبان وحدت و همدلی این ملت بزرگ متجلی می‌شود.

شجاعی بیان کرد: راهپیمایی یوم الله سیزده آبان عرصه حضور ملتی است که سالها مورد هجمه و اذیت و آزار آمریکایی ها قرار گرفته و بدترین تحریم و فشارهای ظالمانه را تحمل کرده‌اند.

وی افزود: پیام راهپیمایی 13 آبان به مستکبران و استعمارگران جنایتکار و ستمگر این است که با اتحاد و همدلی این ملت بزرگ و انقلابی و بیدار شدن سایر ملت ها قدرت پوشالی مستکبران رو به افول نهاده و وعده نصرت الهی برای مظلومان نزدیک است.

شجاعی اظهار داشت: دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که ملت سربلند ایران با روحیه ولایت مداری، اطاعت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری جهادی و عالمانه در صحنه های نظام از ارزش های والای اسلامی و انقلابی خود صیانت می کنند.

فرماندار دلگان ادامه داد: با توجه به نقض معاهده بین المللی برجام از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا و وضع تحریم های ظالمانه بر علیه ملت شریف ایران در راهپیمائی شاهد حضوری چشمگیری خواهیم بود و ملت بزرگ ایران نابودی ترامپ و سران مستکبر آمریکائی و صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

شجاعی گفت: در بیش از چهار دهه عمر انقلاب اسلامی دشواری ها و مشقت های فراوانی به ملت عزیز ایران از سوی سران جنایتکار و ظالم آمریکایی وارد آمده، لذا حضور پرشور مردم در صحنه راهپیمائی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری وارد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار