فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان دیر:

13 آبان حرکتی هدفمند در راستای نهضت استکبارستیزی است

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی گفت: یوم‎الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و حرکتی هدفمند در راستای نهضت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۶۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ - 03November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «ایرج سلیمانی» فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان دیر در جمع دانش آموزان بسیجی شهر دیر اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و حرکتی هدفمند در راستای نهضت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: این روز سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ این کشور است. تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و نباید آن را به دانش آموزان محدود کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان این مرزبوم با تحریم و جنگ اقتصادی برعلیه این کشور تلاش می کنند ۱۳ آبان را بی رنگ جلوه دهند.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی در پایان تأکید کرد: امروز به برکت حضور فعال و بانشاط دانش آموزان، آینده این مرزبوم بیمه شده و برای تداوم این راه نقش و اهمیت بسیج دانش آموزی نقش بسیار مهمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار