اعتراض به تحریف سخنان رهبر انقلاب در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی‌کنندگان روز ۱۳ آبان، طی امضای طوماری، اعتراض خود را نسبت به تحریف سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره لوایح مربوط به FATF اعلام کردند.
کد خبر: ۳۶۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، راهپیمایی‌کنندگان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، طی امضای طوماری، اعتراض خود را نسبت به تحریف سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره لوایح مربوط به FATF که اخیراً توسط یکی از مسئولان صورت گرفته است، اعلام کردند.

راهپیمایی‌کنندگان تهرانی با امضای این طومار که به‌همت دانشجویان دفتر تحکیم وحدت تهیه شده بود، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند تا با تصویب قانونی، علیه مسئولانی که اظهارات خلاف واقع مطرح می‌کنند، نسبت به برخورد با آن‌ها اقدام کنند.

راهپیمایی‌کنندگان ۱۳ آبان خواستار برخورد با تحریف‌کنندگان سخنان رهبر انقلاب شدند

در همین رابطه، یکی از دانشجویان متولی تهیه این طومار به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: با توجه به این‌که مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای هرگونه اظهار نظر رهبر انقلاب اسلامی ایران در این‌باره را تکذیب کردند، این طومار را تهیه کرده و در راهپیمایی ۱۳ آبان آورده‌ایم تا علاوه بر اعلام مخالفت خود با دخالت بیگانگان از طریق لوایح FATF، اعلام کنیم که اگر کسانی بخواهند سخنان رهبر انقلاب اسلامی را تحریف کنند، با پاسخ ملت روبه‌رو خواهند شد.

وی با بیان این‌که FATF یک قرارداد استعماری است، افزود: این قرارداد موجب استعمار در اقتصاد کشور و تشدید تحریم‌ها خواهد شد.

این جوان دانشجو با تأکید بر این‌که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی اتکا بر ظرفیت‌های داخلی است، تصریح کرد: ما نمی‌گوییم که در‌های کشور را به‌روی سرمایه‌گذاران خارجی ببندیم؛ اما معتقدیم که با اتکا به توان داخلی کشور می‌تواند راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، چندی پیش یکی از مسئولان با بیان این‌که لوایح FATF در جلسه سران سه‌قوه تصویب شده و مورد تأیید رهبر انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است، خواستار تصویب آن توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام شد؛ اما مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه اعلام کرد که «رهبر معظم انقلاب هیچ‌گونه اظهار نظر یا مکتوبی دال بر موافقت با تصویب و اجرای لوایح پالرمو و CFT نداشته‌اند؛ لذا انتظار می‌رود مسئولین دولتی در نقل قول از مقام معظم رهبری جانب امانتداری را رعایت کنند».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها