آیت‌الله امینی: اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی عمل کنید مشکلات حل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس دفتر رئیس‌جمهور، گفت: اگر بتوانید به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی عمل کنید مشکلات کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 08November 2019

آیت‌الله امینی: اگر به توصیه‌های رهبری عمل کنید مشکلات حل می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی امروز به نمایندگی از رئیس جمهور و به همراه استاندار قم با حضور در منزل آیت الله امینی از وی عیادت کرد.

وی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای آیت‌الله امینی، مراتب ارادت رئیس جمهور را به ایشان ابلاغ کرد.

آیت الله امینی ضمن قدردانی از این دیدار، به رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: اگر بتوانید به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی عمل کنید مشکلات کشور حل خواهد شد.

استاندار قم نیز از خداوند برای آیت الله امینی بهبودی و سلامتی عاجل و طول عمر با برکت مسئلت کرد.

آیت الله امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهر گذشته به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری شده بود که پس از بهبود بیماری و اعلام رضایت تیم درمانی از حال عمومی وی، از بیمارستان مرخص شده است.

آرامش و ثبات به کشور بازگشته‌ است

محمود واعظی درحاشیه عیادت از آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر بازگشت ثبات به بازار و فضای کسب و کار کشور، گفت: با وجود تمام دشمنی و توطئه‌های دشمنان ثبات حاکم بر کشور قابل مقایسه با یک سال و نیم گذشته نیست.

وی اظهار داشت:‌ تحریم‌های اقتصادی کشور مشکلاتی را از نظر معیشتی برای مردم به وجود آورده اما این شرایط هر روز با تقویت ظرفیت‌های داخلی بهبود یافته و وضعیت باثباتی در کشور برغم تمام اقدامات آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به وجود آمده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مجموعه دولت و نظام برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با تمام وجود مشغول کار و اقدام هستند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها