عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

غرب پیشرفت‌های ایران را برنمی‌تابد/ مذاکره با غربی‌ها جز ضرر نتیجه‌ای ندارد

محمدابراهیم رضایی با بیان اینکه غربی‌ها موفقیت و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند، گفت: عده‌ای از مسوولان هنوز به این باور نرسیده‌اند که تعامل و مذاکرات با غرب هیچ سودی برای ما ندارد.
کد خبر: ۳۶۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵ - 10November 2019

غرب پیشرفت‌های ایران را برنمی‌تابد/ مذاکره با غربی‌ها جز ضرر نتیجه‌ای نداردمحمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به خصومت‌های غربی‌ها علیه نظام و انقلاب اسلامی کشورمان اظهار داشت: در طول این چهار دهه، انقلاب اسلامی کشور ما به قدرتی دست پیدا کرده که نه‌تنها در مقابل توطئه‌های دشمنان مقاوم است، بلکه کشور‌هایی همچون عراق، سوریه، یمن و سایر امت اسلامی را به ایستادگی در مقابل سلطه‌گران فرا می‌خواند.

این مقام مسوول افزود: آزادی‌خواهان با تفکر و تعقل در نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی کشورمان به خوبی دریافته‌اند که ظلم هیچگاه ماندگار نیست، حتی اگر ابرقدرت‌های جهان علیه مظلوم اقدام کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه سرنوشت هر قومی به دست خودشان رقم می‌خورد، تصریح کرد: ملت ایران، حکومت طاغوت را به دلایل متعددی از جمله فساد‌های گسترده مالی و اخلاقی، بی توجهی به امور کشور و از همه مهمتر مقدمه چینی پهلوی برای برچیده شدن اسلام در کشورمان، برنتابیدند.

وی با تاکید بر اینکه از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان هیچگاه آرام نگرفته‌اند و برای ضربه زدن به پیکره نظام و انقلاب اسلامی ما شبانه‌روز کار می‌کنند، گفت: در حقیقت ظهور انقلاب اسلامی معجزه قرن بود و اینکه با تمام کینه ورزی غربی‌ها ما جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار کردیم، معجزه‌ای دیگر بود؛ امروز دشمنان به این باور رسیده‌اند که انقلاب ایران با انقلاب در سایر کشور‌ها متمایز بوده و آسیب‌‌ناپذیر است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، عزت‌مندی، استقلال و عدالت‌طلبی را از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: عزت‌طلبی مردم ما در طول تاریخ زبانزد خاص و عام است؛ لذا همین امر باعث شده آن‌ها نه تنها در مقابل دشمنان کوتاه نیایند، بلکه با تمام قوا برای مبارزه با هرآنچه که عزت، عدالت و استقلال ایران را به خطر می‌اندازد، قیام می‌کنند لذا اراده این ملت برای سرنگونی حکومت پهلوی برگرفته از خوی استقلال و عدالت‌طلبی بود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: نه تنها آمریکایی‌ها بلکه تمام دشمنان قسم خورده ایران اسلامی گمان نمی‌کردند که ملت ما 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند؛ لذا باشکوه برگزار شدن راهپیمایی‌هایی همچون 13 آبان تمام امید دشمنان را ناامید کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با توجه به این نکته که پیروزی انقلاب اسلامی چشم طمع آمریکایی‌ها به منابع و ذخایر غنی کشورمان کور شد، گفت: در حقیقت غربی‌ها هر کاری می‌کنند تا جمهوری اسلامی در هیچ زمینه‌ای به موفقیت و پیشرفت نرسد؛ بهانه و مانع تراشی آن‌ها برای عدم دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای، تضعیف توان دفاعی و بی‌ثبات کردن اقتصاد کشورمان از دستورکار‌های مهم دشمنان است.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی، موفقیت و پیشرفت‌های عظیم در عرصه دفاعی را باعث نگرانی غربی‌ها دانست و با تاکید بر تلاش مضاعف مسوولان برای پیروزی در عرصه‌های دیگر گفت: اگر برخی مسوولان داخلی از خواب غفلت برخیزند و فکر مذاکرات پوچ و بی اساس با غرب را از سرشان بیرون و با تمرکز و توجه کامل به درون برای رفع نابسامانی‌ها تلاش کنند، قطعا اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها نمی‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار