معاون فرهنگی بنیاد شهید کرمان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «حاج یونس» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

احمدعلی آزادوار از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «حاج یونس» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی نوید شاهد حبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ - 14November 2019

«احمدعلی آزادوار» معاون فرهنگی بنیاد شهید استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس کرمان اظهار داشت: مسابقه ی کتابخوانی «حاج یونس» با موضوع زندگی و خاطرات شهید «یونس زنگی آبادی» از فرماندهان لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی نوید شاهد در حال برگزاری است.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی «حاج یونس» از هفت مهر آغاز و شرکت کنندگان تا 23 دی 1398  سالروز شهادت شهید زنگی آبادی، برای شرکت در مسابقه مهلت دارند و در پایان به 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی اهدا می شود.

آزادوار با بیان اینکه به افرادی که از 15 سوال مسابقه، به 12 سوال پاسخ صحیح بدهند در قرعه کشی شرکت داده می شوند بیان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه الکترونیک «شاهد یاران» به عنوان منبع این مسابقه و پرسش‌ها را  از پایگاه navideshahed.com دریافت کنند.

دریافت فایل پی دی اف کتاب مسابقه
ورود به صفحه مسابقه کتابخوانی

برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «حاج یونس»

شهید «یونس زنگی آبادی» سال 1340 در شهر زنگی آباد از توابع کرمان به دنیا آمد. وی پس از فوت پدر، مادرش با سختی و مشقت برای تأمین معاش زندگی همت کرد و برای کمک به هزینه زندگی در کنار درس خواندن به کارگری روی آورد.

تدبیر، شجاعت و جسارت او در عملیات‌های مختلف جنگ ایران و عراق باعث شد تا سردار قاسم سلیمانی فرمانده وقت لشکر 41 ثارالله او را به فرماندهی تیپ امام حسین (ع) انتخاب کند. او سرانجام در شلمچه در جریان عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار