آیت‌الله نوری همدانی:

تمام مردم از برکات بسیج بهره‌مند شده‌اند

یکی از مراجع تقلید گفت: برکات بسیج نیز در موارد مختلف شامل حال مردم شده است که به عنوان نمونه می‌توان به نقش بسیج در زمان جنگ تحمیلی و در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد.
کد خبر: ۳۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 14November 2019

تمام مردم از برکات بسیج بهره‌مند شده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شده است، اظهار داشت: مثال‌هایی که خداوند برای ما می‌زند بسیار آموزنده است مانند مثال شجره طیبه که ریشه‌های آن همیشه مقاوم و ثمره آن برای مردم مفید است.

وی افزود: برکات بسیج نیز در موارد مختلف شامل حال مردم شده است که به عنوان نمونه می‌توان به نقش بسیج در زمان جنگ تحمیلی و حضور در کنار مردم در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اشاره کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که مردم به کمک نیاز داشته باشند، بسیج وجود دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه تمام ارزش ما به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است و بسیج نیز برای حفظ انقلاب اسلامی بسیار مهم است، در نتیجه لزوم وجود بسیج برای انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه مردم نیازمند امنیت هستند، تصریح کرد: امام صادق (ع) فرموده است تمامی مردم به امنیت، عدالت و فراوانی نعمت محتاج هستند و بسیج نیز وظیفه دارد این موارد را برای مردم فراهم کند.

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) نیز فرموده‌اند ارزش هرکسی در خدمت رسانی به دیگران مشخص می‌شود که در این خصوص بسیج از زمان شکل گیری توانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار