نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

سهمیه‌بندی بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا و خدمات شود

«عباس گودرزی» گفت: افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالاها و خدمات در بازار شود و دولت باید جلوی سوءاستفاده فرصت‌طلبان بایستد.
کد خبر: ۳۷۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ - 17November 2019

سهمیه‌بندی بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا و خدمات شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس گودرزی» نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی،‌ با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین، اظهار داشت: افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالاها و خدمات در بازار شود و دولت باید با نظارت و کنترل بر بازار جلوی هرگونه سوءاستفاده فرصت‌طلبان بایستد.

وی افزود: با توجه به حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم شورای اقتصادی سران قوا به دلیل اینکه منتخب مردم هستند، نمایندگان مجلس طرح دوفوریتی و سه فوریتی را از دستورکار خارج کردند. من معتقدم که این طرح از نظر کیفیت و زمان اجرا با اشکالاتی همراه بوده است از جمله اینکه شایسته بود افزایش به صورت تدریجی اتفاق افتد نه اینکه دولت 6 سال کار را رها کند و به یکباره تغییر دهد. اکنون امیدوارم این بی‌تدبیری با افزایش خدمت‌رسانی به مردم جبران شود. 

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت:‌ شایسته و حق بود که رئیس مجلس در این زمینه با نمایندگان مجلس مشورت می‌کرد و دولت نیز پیش از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، مردم را در جریان این تغییر قرار می‌داد و با تبیین و تشریح ابعاد مختلف موضوع، اذهان عمومی را برای این کار آماده می‌‌کرد. مردم نامحرم نیستند و باید در جریان این‌گونه مسائل قرار گیرند. 

گودرزی خاطرنشان کرد: ما پیش از این هم تجربه افزایش قیمت بنزین را داشته‌ایم؛ اما به خاطر اینکه همه مسائل برای مردم از قبل از تغییر قیمت تشریح شده بود و مردم به صورت شفاف و روشن در جریان موضوع قرار گرفتند و امورات دیگر مردم تدبیر شده بود، مردم همراهی می‌کردند. 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم می‌خواهم تا در جریان اعتراضات خویشتندار باشند و زمینه را برای سوءاستفاده فرصت‌طلبان و اغتشاشگران فراهم نکنند؛ چرا که با شکستن نظم عمومی نه تنها خیری نصیب مردم نمی‌شود، بلکه زمینه برای آسیب بیشتر به مردم و تخریب اموال عمومی توسط بدخواهان مردم و نظام فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز حفظ امنیت اولویت اول کشور است؛ چرا که در فضای آشوب نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه ناامنی نیز بر مشکلات افزوده می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها