آیین اختتامیه «سومین جشنواره ملی فیلم فانوس» برگزار می‌شود

آیین اختتامیه «سومین جشنواره ملی فیلم فانوس» شنبه دوم آذر سال‌جاری در موزه انقلاب دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 20November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، روابط عمومی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اعلام کرد که آیین «اختتامیه سومین جشنواره ملی فانوس» عصر روز شنبه دوم آذر سال‌جاری ساعت ۱۹ تا ۲۲ در موزه انقلاب دفاع مقدس برگزار می‌شود.

تاکنون سه هزار و ۴۰۰ اثر به سومین جشنواره ملی فانوس ارسال شده است. جشنواره ملی فانوس عصاره یک سال تلاش و مجاهدت فرهنگی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های متعالی دفاع مقدس به نسل جوان با زبان ظریف هنر است. پس از مازندران و هرمزگان، تهران میزبان برگزاری این جشنواره شد.

ارتقا کمی و کیفی آثار رسیده به جشنواره نسبت به دوره‌های قبل نشان دهنده علاقه هنرمندان سراسر کشور به موضوع دفاع مقدس است.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ دفاع مقدس است. این جشنواره در بخش‌های فیلم، نمایش، هنر‌های تجسمی، موسیقی و سرود و برنامه‌های رادیویی برگزار می‌شود.

در این دوره چهار هزار و ۸۵ اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت نام کردند و در نهایت سه هزار و ۴۳۱ اثر مورد داوری قرار گرفت، قرار است در نهایت به ۶۵ اثر جایزه داده شود.

آیین پایانی این دوره، دوم آذر از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در موزه انقلاب دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در آیین پایانی سه استان به عنوان استان‌های برتر از لحاظ کمی و کیفی معرفی می‌شوند. با همکاری سازمان صدا و سیما آثار برتر روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها