جعفرزاده:

دخالت‌های آمریکا از عوامل قطع اینترنت در ایران بود

رئیس فراکسیون مستقلین گفت: یکی از عوامل قطعی اینترنت در داخل ایران دخالت‌های بی‌جای آمریکا در کشور است.
کد خبر: ۳۷۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ - 24November 2019

نقشی در قطع و وصل شدن اینترنت ندارم/ اتصال اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص نشست امروز (یکشنبه) فراکسیون متبوعش با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: دخالت‌های آمریکا عامل بزرگ تحریم آزادی‌ها بوده و درحال حاضر این کشور توییتر جان بولتن را هم محدود کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی تحریم آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط آمریکا را محکوم می‌کند، افزود: یکی از عوامل قطعی اینترنت در داخل ایران دخالت‌های بی‌جای آمریکا در کشور است.

رئیس فراکسیون مستقلین تاکید کرد: در نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارش‌هایی در زمینه شرایطی که در کشور وجود داشت و چگونگی قطع، وصل اینترنت و میزان خسارت وارده بر شرکت‌ها ارائه کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش آذری جهرمی برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و استارت‌آپ‌ها با توجه به قطع اینترنت متحمل خسارت‌های شده‌اند، افزود: با توجه به شرایط موجود در کشور چاره‌ای جز قطع اینترنت وجود نداشت که تدبیر هوشمندانه‌ای بود، هرچند در برخی از محل‌ها کوتاهی وجود داشت و مقرر شد که این کوتاهی‌ها جبران شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار