سردار کارگر خبر داد؛

افتتاح 9 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه فجر سال جاری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در حال حاضر 15 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در سراسر کشور فعال هستند که بر اساس برنامه ریزی 9 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دیگر در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد.  
کد خبر: ۳۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 27November 2019

افتتاح 9 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه فجر سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با آیت الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: خدمت در حوزه دفاع مقدس لطف و عنایت شهدا است.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسئولیت و رسالتی مشخص دارد، گفت: ۱۵ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور هم اکنون در حال فعالیت هستند که بر اساس برنامه ریزی ۹ مرکز فرهنگی دیگر در استان ها در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد. 

سردار کارگر با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته ۴ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ هفت میلیون نفر در سفر معنوی راهیان نور شرکت کردند که بیش از 70 درصد از آنها در رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال قرار داشتند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ابراز تأسف از اینکه استان بوشهر تنها استانی است که فاقد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است، تصریح کرد: این مرکز محل پاتوق پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهد شد تا تجربیات خود را به نسل های بعدی انتقال دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها