نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بسیج مالک اشتر و عمار زمان است

«حبیب‌الله شعبانی» گفت: بسیج، سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر و هم عمار زمان هستند.
کد خبر: ۳۷۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 28November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی»، امام جمعه همدان صبح امروز (پنج‌شنبه هفتم آذر) در مراسم گردهمایی 10 هزار نفری بسیجیان استان همدان اظهار داشت: تشکیل این گردهمایی بزرگ در همدان نشان‌ از تفکر ولایی بسیجیان است.

شعبانی با اشاره به اینکه بسیج مجمع اندیشه ولایتمداری است، افزود: بسیجی مظهر رحمت برای مستضعفین عالم و کسانی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند، است.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه بسیجی 40 سال است نسبت به مردم، اسلام و انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی پایبند و نسبت به جبهه کفر، نزاع و تزویر اشداء الکفار است، گفت: اغتششات اخیر را دیدیم که چطور توسط بسیج کنترل و سرکوب شد و از زحمات آنها تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه بسیج، سپاه و نیروهای نظامی هم مالک اشتر و هم عمار زمان هستند، گفت: آنها در میدان‌های سخت مالک اشتر هستند، شمیر بر روی کفر می‌کشند و آنجا که جامعه را به بصیرت‌افزایی هدایت می‌کند، عمار‌گونه حرکت می‌کنند.

وی خطاب به بسیجیان تاکید کرد: امروز لباس‌هایی بر تن شماست که دیروز بر تن شهدایی همچون شهید همدانی و شهید چیت‌سازیان بود، شهدایی که با اندیشه‌های انقلابی رفتند و شما نیز باید تفکر شهدا را داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه همدان استان دارالمومنین و دارالمجاهدین است که در راه دفاع از نظام و آرمان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است، گفت: مردم همدان بر سر پیمان خمینی کبیر هستند به طوری که امروز جوانان ما همان تفکری را دارند که شهید همدانی و شهید  چیت‌سازیان داشته‌اند و مسوولان نیز با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره 90 هزار شهید بسیجی بیان کرد: امیدوارم این حرکت و این پرچمی که به دست جمع حاضر است و امام (ره) آن را به دست ما داده به دست امام عصر (عج) برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار