سردار غیب پرور:

خروش مردم شیراز علیه فتنه‌گران در 8 دی 88 باید در تاریخ این شهر ثبت شود

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مردم در ۹ دی، بغض گلویشان ترکید و یک نه جانانه به فتنه و استکبار گفتند. خوشحالیم که این اتفاق یک روز زودتر در شیراز اتفاق افتاد و این باید در تاریخ این شهر ثبت شود.
کد خبر: ۳۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ - 30December 2014

خروش مردم شیراز علیه فتنه‌گران در 8 دی 88 باید در تاریخ این شهر ثبت شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار سرتیپ "غلامحسین غیب پرور" فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس که صبح امروز با حضور آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برهههای مهم در تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و ۸سال جنگ ناجوانمردانهای بود که به ما تحمیل شد. در این جنگ همه زیر خیمه اباعبدالله(ع) دفاع جانانه کردند.

وی گفت: اما با تمام شدن جنگ، دشمنی تمام نشد تا رسیدیم به سال ۷۸. درواقع فتنه ۸۸ قراربود ده سال زودتر اتفاق بیفتد که طبق معمول عنایت خدا شامل حال ملت شد.

سردار غیبپرور تصریح کرد: مردم در ۹ دی، بغض گلویشان ترکید و یک نه جانانه به فتنه و استکبار گفتند. خوشحالیم که این اتفاق یک روز زودتر در شیراز اتفاق افتاد و این باید در تاریخ این شهر ثبت شود.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: دار و ندار ما مربوط به اسلام عزیز است. این اسلامی که همه ما در آستان مقدسش زانو زدیم گرچه در طول تاریخ، علمای بزرگ و انسانهای آزاده، همواره در پی این بودهاند که اسلام را آنطور که باید و شاید تبلیغ و ترویج کنند و بسیاری در این راه جان خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر این نکته که فتنه ۸۸، از ده سال قبل درسال ۷۸ کلید خورد، افزود: خدا از سر اینها نگذرد که چه ظلمی به نظام و انقلاب و مردم و رهبری کردند. چه کسانی از خواص که با آتش فتنه خود را سوزاندند و به مملکت لطمه زدند. چه هزینههایی که به کشور وارد کردند. اما بعد این همه سال، عدهای با لجاجت بر حرف خود ایستادهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار